Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-04@18:16:48 GMT

روحانی باید تکلیف امثال آشنا را روشن کند!

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۸۷۴۸

روحانی باید تکلیف امثال آشنا را روشن کند!

به گزارش جهان نيوز، جواد امام در واکنش به توئیت اخیر حسام‌الدین آشنا که در آن از آبروی ریخته رهبر جریان اصلاحات صحبت کرده بود، گفت: این سخنان نشان می‌دهد که آقای آشنا جایگاهی نداشته و همیشه به جایی آویزان می‌شده است.

وی افزود: آقای آشنا دارد برای بعد از آقای روحانی فکری برای خود می‌کند و یکی از دلایل ناکامی دولت حضور افرادی مثل آقای «ناآشنا» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به اینکه واکنش آقای روحانی به این رفتار آقای آشنا چه باید باشد، گفت: آقای روحانی حداقل به احترام آنهایی که به او اقبال نشان دادند و به احترام افرادی که باعث شدند تا آقای روحانی رای بیاورد، باید یک عکس‌العمل صریح و روشن داشته باشد و تکلیف امثال آقای آشنا را برای ادامه مسیر روشن کند.

وی گفت: اصلاح طلبان تلاش کردند این دولت سرکار بیاید و حالا که آمده سر کار برخی افراد حاضر در این دولت مثل آقای آشنا هیچ نسبتی با اصلاح‌طلبان ندارند اما گویا اصلاح‌طلبان باید هزینه آن را بپردازند.

جواد امام با اشاره به اینکه ما باید صادقانه به مردم دلایل رایمان به آقای روحانی را بگوییم، گفت: خود اصلاح‌طلبان هم در واقع در بخش‌هایی منتقد جدی دولت هستند اما به لحاظ شرایط، اقتضائات و منافع ملی آن موقع تکلیفان این بوده که از آقای روحانی در مقابل کاندیداهای دیگر حمایت کنیم و از حمایت خودمان هم پشیمان نیستیم اما آقای روحانی و کابینه‌اش باید پاسخگوی اعمال خود باشند و امروز هم دلیل اینکه دولت دچار یک بی‌عملی مفرط و باعث هدررفت سرمایه‌ها و سوختن فرصت‌ها شده افرادی مثل آقای آشنا هستند.  ما باید این را صادقانه به مردم اعلام کنیم و دولت هم باید برای ادامه مسیر تکلیفش را با این‌ها اعلام کند.

وی در پاسخ به اینکه آیا شما برخلاف اصلاح‌طلبانی که می‌گویند باید تا آخرین لحظه از دولت حمایت کرد فکر می‌کنید، گفت: ما از دولت حمایت می‌کنیم اما حمایت از دولت به مثابه این نیست که ما هیچ نقدی به عملکرد نداشته باشیم و به منزله حمایت تکلیفی از اشتباهات همه افرادی که در دولت هستند نیست، از دولت حمایت می‌کنیم و از رای خود پشیمان نیستیم اما نقد خود از دولت مبنی بر بی عملی را هم می‌گوییم و به صراحت اعلام می‌کنیم.

منبع:ایلنا کپی متن خبر برچسب ها: حسن روحانی حسام الدین آشنا فعال سیاسی اصلاح طلب

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: حسن روحانی حسام الدین آشنا فعال سیاسی اصلاح طلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۸۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقادات عجیب روحانی معروف از سبک زندگی مردم | همه‌تان باید کار کنید | حق ندارید همه چیز را گردن دولت بیاندازید!

سید رضا اکرمی در گفتگو با رویداد ۲۴، تاکید می‌کند نباید از دولت توقع گره گشایی داشته باشیم. او همچنین معتقد است، تک‌تک اعضای خانواده باید به فکر کسب درآمد باشند.

بخش‌های مهم این گفتگو را در زیر می‌خوانید:

*همه می‌دانیم که گرانی وجود دارد و مردم مشکلات زیادی برای تامین هزینه‌های‌شان دارند. به همین دلیل در خانه و خانواده همه افراد باید کار کنند تا همه‌شان درآمدزا باشند. یعنی یک نفر نمی‌تواند مخارج خانواده را اداره کند.

*مساله مشکل‌ساز دیگر این است که امروز بَرج‌مان از خرج‌مان بیشتر است. خرج‌مان فقط صبحانه، نهار، شام، لباس و مسکن است. اما برج‌مان زیاد است که شامل موبایل، سفر و ... می‌شود. چون معیار‌ها و شرایط زندگی تغییر کرده است، مرد خانواده به تنهایی نمی‌تواند یک خانواده را اداره کند. اگر همه افراد خانواده به اندازه خودشان تلاش کنند، قطعاً می‌توانند خانه را اداره کنند.

*اینکه می‌گویند، کار نیست را قبول ندارم. کار را که از آسمان یا خارج نمی‌آورند و باید ایجاد کرد. هر کس که غیرت کاری دارد، امروز برای او کار هست. بیش از ۵ ملیون افغانی در این مملکت کار ساختمانی، کار سنگ‌بری، کار سرای‌داری می‌کنند؟ چطور برای افغان‌ها کار هست، برای خودمان ایرانی کار نیست؟ کار هست و ما باید دنبالش برویم.

*ما از قدیم‌الایام مربایی را که می‌خوریم، بسته‌بندی و آماده نمی‌خریدیم. خانم‌های خانه دوزندگی بلدند، خیاطی بلدند، آرایشگاهی بلدند و اوقات فراوان هم دارد. پس اگر بتواند وقتش را خوب تنظیم کند، می‌تواند در کنار بچه‌داری به کار‌های دیگر هم برسد. خانم من هم ۷ بچه را بزرگ کرده است. هم درس داده و هم سخنرانی کرده و هم کار می‌کند.

*اینکه می‌گویند مستاجرین گرفتار هستند، باید همه ایران را در نظر بگیرید و فقط تهران را نبینید. همچنین سه‌چهارم مردم تهران خانه دارند و یک چهارم مستاجراند. پس برای یک چهارم قیصریه را آتش نزنید.

*درباره اینکه همه از دولت توقع دارند، می‌گویم دولت مسئول همه چیز نیست. اولا هر کسی مسئول کار خودش است و حق ندارد همه کار‌ها را گردن دولت بیاندازد. دولت باید حمایت و نظارت کند. بنا نیست همه کار‌ها را به دوش دولت بگذاریم و از او بخواهیم، سیر و پیاز ما را تهیه کند. ما در اقتصاد هم بخش خصوصی داریم و هم تعاونی داریم و آخرین بخش دولت است.

*اینکه می‌گویند، رفت و آمد در تهران مشکل است، دلیلی برای کار نکردن نیست. بنا نیست همه برای شاغل بودن از خانه بیرون بیایند. الان بسیاری از کار‌ها هستند که در درون خانه می‌توان انجام داد. در واقع حمل و نقل دو ساعته و سه ساعته روزانه برای موارد خاص است.

دیگر خبرها

  • انتقادات عجیب روحانی معروف از سبک زندگی مردم | همه‌تان باید کار کنید | حق ندارید همه چیز را گردن دولت بیاندازید!
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد
  • کنایه روحانی به رئیسی: گفتند اینها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم
  • قانون شورا‌ها باید اصلاح شود
  • حمایت از طرح نور یک تکلیف و وظیفه همگانی است
  • پیشنهاد اصلاح موادی از قانون کار برای حمایت از کارگران
  • توهین جنجالی مجری تندرو صداوسیما به اصلاح طلبان و اصولگرایان /حسام الدین آشنا: بی ادب نباشید؛ چه برای سیدخندان و چه برای پاورقی