Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا دهداری‌پور در گفت‌وگو با شهرنوشت، با اشاره به تکمیل پروژه پلازای شهری میدان هفتم تیر توضیح داد: بیش از چهار هزار مترمربع پیاده روسازی و دو هزار مترمربع فضای سبز در این پلازا کار شده و یک آمفی تئاتر هزارمتر مربعی نیز آماده بهره‌برداری است.

او از آماده‌سازی زیرگذر میدان هفتم تیر برای تردد شهروندان آماده‌سازی شهروندان خبر داد و گفت: پل عابرپیاده ضلع جنوبی میدان هفتم تیر که با اجرای تغییرات اخیر در وضعیت میدان، تقریباً کارآیی خود را از دست داده بود و از نظر بصری شکل هندسی مناسبی هم نداشت، جمع آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این اقدام ورودی‌ها و خروجی‌های دو طرف میدان در ضلع جنوب و شرق و همچنین ضلع غرب در فضای فعلی پلازا فعال و بخشی از تردد عابرپیاده به زیرگذر منتقل شد.

به گفته شهردار منطقه ۶، این پلازا بعد از جمع‌آوری کارگاه مترو موجود در میدان هفتم تیر، برای ساماندهی بصری میدان و افزایش سرانه‌های فرهنگی منطقه ایجاد شد.

دهداری‌پور گفت: پلازای میدان هفتم تیر و میدان ولیعصر(عج) نقش تاثیرگذاری در افزایش حیات شبانه شهر تهران خواهد داشت.

کد خبر 445213

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: زیست شبانه منطقه ۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۸۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: با شروع بارندگی از روز گذشته (چهارشنبه)، دو هزار نیروی کارگری و کارشناسان حوزه خدمات شهری در مناطق ۱۳گانه مشهد به حالت آماده‌باش درآمدند.   احسان نجاری مقدم اظهار کرد: حجم بارندگی از روز گذشته ۱۹ میلیمتر اعلام شده و سامانه بارشی تا فردا (جمعه) به صورت پراکنده فعال است، همچنین بیشترین حجم بارندگی ساعت ۲۳ تا ۲۴ از ایستگاه هفت حوض به مقدار ۵/۶ میلیمتر در ساعت گزارش شده است.   وی ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده تمهیدات لازم برای مدیریت بحران احتمالی در زمان بارندگی اندیشیده شده است و در این مدت ۳۰ نقطه تجمع آب سطحی در سطح شهر گزارش و به سرعت رفع شد.   مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: تا پایان آماده‌باش، دو هزار نیروی پاکبان خدمات شهری در سه شیفت، ۹۵ موتور پمپ، ۴۹ دستگاه ماشین‌آلات تانکری و پشتیبانی خدمات شهری و پنج هزار و ۷۰۰ کیسه شن در مناطق مختلف شهر مشهد، مستقر هستند.

دیگر خبرها

  • مصدوم شدن ۳ عابرپیاده بر اثر تصادف با موتورسیکلت در آق قلا
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • لزوم تغییر مسیر رینگ چهارم و آزادسازی اراضی در محدوده سیتی‌سنتر و راه‌آهن
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • فیلم| چرا ورزشکاران از فیلم «پرویزخان» گلایه داشتند؟/ نظر دختر سرمربی معروف در مورد «پرویزخان»
  • دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال