Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@19:35:31 GMT

استقلال دست به دامن وزارت‌خارجه!

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۸۹۰۵

باشگاه استقلال برای جلوگیری از کسر امتیاز از سوی فیفا می‌خواهد از دکتر محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه‌مان کمک بگیرد. ناطقان: نامه‌ای مبنی بر کسر ۶ امتیاز از استقلال به این باشگاه ابلاغ نشده است. فیفا در نامه‌ای به باشگاه استقلال تا ۱۷ جولای فرصت داده مطالبات پروپییچ را پرداخت کند. در صورتی که استقلال به این نامه بی‌توجهی کند، باید منتظر تصمیم‌گیری جدید فیفا در این پرونده باشد که در این صورت کسر ۶ امتیاز از استقلال قطعی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 


واقعیت این است که فیفا پیش از اینکه از باشگاهی امتیاز کسر کند، به باشگاه مورد نظر اخطار می‌دهد و اگر به این اخطار‌ها بی‌توجهی شود برای اینکه پرونده‌ها را به سرانجام برساند، رأی به کسر امتیاز و در ادامه سقوط به دسته پایین‌تر می‌دهد و این رأی بار‌ها و بار‌ها در فوتبال ایران پیاده شده است. از آنجایی که فیفا پیش از کسر امتیاز به باشگاه‌ها اخطار می‌دهد به همین خاطر بعد از کسر امتیاز به هیچ‌وجه امتیاز کسر شده برنمی‌گردد.

    بیشتر بخوانید:
    من هم جای قربانی بودم میرفتم


از همه مهمتر اینکه فیفا در اخطار به باشگاه‌ها زمانی برای مختومه شدن پرونده اعلام می‌کند. باشگاه استقلال تا ۱۷ جولای فرصت دارد پرونده را مختومه کند. استقلال برای رفع این مشکل با فدراسیون فوتبال مکاتبه کرده و خواسته فیفا طلب پروپییچ را از محل مطالبات باشگاه استقلال نزد فیفا به خاطر جام جهانی کسر کند که تا اینجای کار موفق نشده است.


ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال چند روز پیش گفته بود فدراسیون فوتبال برای دریافت طلب خود و باشگاه‌ها تا اینجای کار مذاکرات متعددی با فیفا داشته، اما موفق نبوده و این به خاطر تحریم‌هایی است که علیه کشورمان وضع شده است.

باشگاه استقلال برای جلوگیری از کسر امتیاز از سوی فیفا می‌خواهد از دکتر محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه‌ مان کمک بگیرد. کاری که باشگاه پرسپولیس سر پرونده شکایت ریزاسپور از این باشگاه و مهدی طارمی انجام داد. هر چند وسعت تخلف در این پرونده به قدری بود که تیم با دو پنجره بسته به کار ادامه داد. استراماچونی سرمربی جدید استقلال که در جریان این موضوع قرار گرفته، از باشگاه استقلال خواسته همه تلاش خود را به کار بگیرد تا فیفا رأی به کسر ۶ امتیاز از این تیم ندهد چراکه در این صورت شانس استقلال برای قهرمانی کم خواهد شد. واقعیت این است که ۶ امتیاز منفی اهرم بازدارنده برای قهرمانی استقلال خواهد بود. منبع: مشرق برچسب ها: اسقلال ، وزارت خارجه ، کسر امتیاز

منبع: ناطقان

کلیدواژه: اسقلال وزارت خارجه کسر امتیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۸۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر خارجه آمریکا به عربستان | گفت و گوی مهم برای آتش بس در غزه

به گزارش همشهری انلاین وزارت امور خارجه آمریکا شنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد آنتونی بلینکن دوشنبه و سه شنبه آینده به عربستان سفر خواهد کرد تا در مورد تلاش های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه با مقامات سعودی گفت‌وگو کند.

در ادامه بیانیه آمده است: وزیر خارجه آمریکا در سفر خود به عربستان بر اهمیت جلوگیری از گسترش درگیری و تلاش برای دستیابی به صلح و امنیت در منطقه تأکید خواهد کرد.

وزارت خارجه آمریکا در ادامه اعلام کرد بلینکن در سفر خود به عربستان سعودی در نشست وزیران شورای همکاری خلیج فارس با هدف تقویت هماهنگی امنیت منطقه ای شرکت خواهد کرد.

کد خبر 847622 برچسب‌ها خبر ویژه ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!
  • سفر معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه به ریاض
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به عربستان | گفت و گوی مهم برای آتش بس در غزه
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • سفر اردوغان به آمریکا به تعویق افتاد
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود