Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@08:58:17 GMT

کولاکوویچ:خبر اشتباه سایت جهانی گول مان زد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۸۹۱۷

ایگور کولاکوویچ پس از دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و فرانسه در نشست خبری حضور پیدا کرد و درمورد این بازی اظهار داشت: به تیم خوب فرانسه تبریک می‌گویم و همینطور از شهر‌های ارومیه و اردبیل به دلیل انرژی فوق العاده‌ای که به ما حتی در روز شکست دادند، تشکر می‌کنم. امیدوارم این حمایت به ما انگیزه و انرژی مضاعفی در ادامه راه بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابت این شکست عذر خواهی می‌کنم. فرصت قطعی کردن صعود را از دست دادیم و امیدوارم در بلغارستان با استفاده از تمام نیرو فرصت حضور در شیکاگو را به دست بیاورم.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ما از نظر بدنی دچار مشکل است، عنوان کرد: همیشه وقتی که تیم شکست می‌خورد، نکات منفی بیشتر نمایان می‌شود، اما این را قبول کنیم که این مسابقات فشرده و سخت است و تیم‌ها فشار زیادی را در بازی‌های زیاد تحمل می‌کند. تلاش بازیکنان از آن‌ها انرژی زیادی گرفته است. از لحاظ فیزیکی مشکل داریم و همه تیم‌ها این مشکل را دارند. ما ۱۰ پیروزی کسب کردیم و ۳ بازی برای قطعی کردن حضور خود داریم. برای آماده سازی زمانی نداریم و برخی از بازیکنان خسته هستند. حتی در زمانی که می‌بازیم، باید ذهنیت زمان برد را داشته باشیم.

او در پاسخ به این سوال که از کدام بازیکن بیشتر رضایت دارید، تصریح کرد: برای من به عنوان یک مربی، همه بازیکنان اعضای یک تیم هستند. احترام می‌گذارم که شما به عنوان یک خبرنگار به اسامی بیشتر علاقه داشته باشید. ممکن است یک بازیکن در ترکیب نباشد و تیم مهم است و نمی‌توانم به یک نام اشاره کنم.

کولاکوویچ در پاسخ به این سوال که شما و معروف درباره موضوع صعود اختلاف نظر دارید، بیان کرد: سو تفاهم پیش آمده به دلیل خبر اشتباهی است که روی سایت فدراسیون جهانی قرار گرفت و شاید سعید معروف نیز به دلیل اینکه خبر امروز را دیده بود، این ذهنیت را داشت. ما به یک پیروزی بیشتر و یا نتایج دیگر تیم‌ها نیاز داریم تا صعود خود را قطعی کنیم. این یک اشتباه بزرگ از سوی سایت فدراسیون جهانی بود. همه آن‌ها مدرسه رفتند و ریاضی خواندند و با یک محاسبه ساده همه چیز مشخص می‌شود. این اشتباه آن‌ها بوده است. نمی‌خواهم درباره صحبت‌های معروف دخالت کنم و دلیل این اشتباه سایت فدراسیون جهانی بوده است.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که برنامه تیم ملی برای حضور در شیکاگو چیست، گفت: نکته مهم این است که صعود نکردیم و مهم این است که اول صعود را قطعی کنیم. زمان برای آماده سازی نداریم و تنها ۴ روز در بازگشت به ایران فرصت داریم. البته همه تیم‌ها این شرایط را دارند و وضعیت نیز مشابه همین بوده است. اولین مرتبه نیست که در خارج از پایتخت به میدان می‌روم. حمایت فوق العاده‌ای صورت گرفت، اما راجع ادامه میزبانی در اردبیل من تصمیم گیرنده نیستم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کولاکوویچ تابناک ورزشی لیگ ملت های والیبال گلوبال هاوک مصباح یزدی جبهه پایداری اف ای تی اف فرشاد احمدزاده پرونده الکترونیک سلامت مارک اسپر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۸۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازماندن پورحسینی از صعود به فینال تپانچه ۱۰ متر جام جهانی

سجاد پورحسینی در تپانچه بادی جام جهانی باکو از رسیدن به فینال بازماند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، 

 در جریان مسابقات تیراندازی جام جهانی در باکوی آذربایجان سجاد پورحسینی در تپانچه ۱۰ متر مردان، با امتیاز ۵۷۵.۱۹ در رده سی و سوم ایستاد و از صعود به فینال باز ماند.

همچنین در میکس تپانچه نیز تیم ایرلن با ترکیب گلنوش سبقت‌اللهی و سجاد پورحسینی با رکورد ۵۶۶ در رده بیست و چهارم ایستاد و از صعود به فینال بازماند.

از ساعتی دیگر هانیه رستمیان و گلنوش سبقت الهی در مرحله مقدماتی تپانچه ۱۰ متر در خط آتش قرار می‌گیرند.

مسابقات تیراندازی جام جهانی از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت در سه رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی به میزبانی باکو آذربایجان انجام می‌شود. ایران در این مسابقات تنها در بخش تفنگ و تپانچه نماینده دارد.

امتیاز مسابقات جام جهانی در رنکینگ المپیکی تیراندازان تاثیرگذار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازماندن پورحسینی از صعود به فینال تپانچه ۱۰ متر جام جهانی
  • سرمربی بعدی لیورپول: الان هم می‌توانید تبریک بگویید
  • بازماندن رستمیان از صعود به فینال تپانچه ۱۰ متر جام جهانی
  • زبان طنز نیشدار است
  • اهداف سیاسی و ابعاد رسانه‌ای گزارش اخیر بی بی سی جهانی
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • تست هوش ریاضی: تعداد تخم مرغ‌های باقی مانده چند عدد است؟
  • ارتقای ۱۱۳۱ پله‌ای رتبه جهانی و ۶۰ پله‌ای رتبه ملی دانشگاه بیرجند
  • هوشیاری رئیس دورتموند: اشتباه مجری را اصلاح کرد
  • مورایس از سوال درباره ستاره های سپاهان عصبانی شد و نشست را ترک کرد