Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، چندی پیش اتحادیه ناشران و کتابفروشان با ارسال نامه هایی از اتاق اصناف تهران درخواست کرده تا نحوه برخورد جدی و اساسی با برگزارکنندگان نمایشگاه‌ها در پارکها، وزارتخانه هاو فضاهای شهری را معین کند.

در همین زمینه اتاق اصناف تهران پیرو نامه‌های این اتحادیه با ارسال نامه‌ای به ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت درخصوص نحوه برخورد با برگزاری نمایشگاههای پارکها، وزارتخانه‌ها، متروها و … درخواست ارائه طریق کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه چنین آمده: … درخصوص گزارشهای بازرسی اتحادیه مذکور مبنی بر عده ای از افراد که با در اختیار گرفتن محلی در فضای وزارتخانه ها، ارگانها، سازمانها، کارخانجات، پارکها و فضای شهری که اقدام به عرضه و فروش کتاب با تخفیفهای گزاف و نامتعارف و کتابهای بدون مجوز ناشر و پدیدآورنده که اصطلاحاً به کتاب قاچاق معروف شده‌اند اقدام می‌نماید و هیچ ارگانی یا سازمانیبر نحوه کار و فعالیت آنها نظارت ندارند؛ حالیه با عنایت به مواد اعلامی فوق که مغایر با موارد ۲ و ۵ و ۸۴ قانون نظام صنفی می باشد لذا خواهشمند است دستور فرمایند نسبت به چگونگی نحوه برخورد با اینگونه افراد در محلهای فوق جهت امر هماهنگی با اتحادیه مذکور مراتب را به این اتاق اعلام فرمایند.

کد خبر 4648846 حمید نورشمسی

منبع: مهر

کلیدواژه: اتاق اصناف تهران کتاب و کتابخوانی اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۸۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران،ناشران برای حضور در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت فرصت دارند با مراجعه به سامانه book.icfi.ir نسبت به آماده سازی پنل مجازی‌، ویرایش قیمت کتاب‌ها، تعداد کتاب‌های موجود و آماده‌سازی پنل پست کتاب خود اقدام کنند.

همچنین ناشران می‌توانند شماره تماس‌های مورد نیاز خریداران کتاب برای دریافت مشاوره یا برقراری ارتباط را در بخش تنظیمات پنل کاربری خود قرار دهند.

ناشران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز پاسخگویی بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تماس بگیرند.

کد خبر 6095806 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • آماده سازی مصلی تهران برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • انتشارات خط مقدم با ۷۰عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • آماده سازی سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران (عکس)
  • نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • جزئیات برگزاری نمایشگاه کتاب تشریح شد
  • هزاره ققنوس با ۸۰۰ عنوان کتاب به مصلی می‌آید
  • اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل