Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان آذربایجان‌غربی گفت: ۱۱ روستای زیر ۱۰ خانوار استان نیز تا هفته دولت ۹۸ نیز از نعمت برق بهره‌مند خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ارومیه، اکبر حسن بکلو، مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان‌غربی، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با بیان اینکه  11 روستای زیر 10 خانوار استان نیز تا هفته دولت 98 نیز از نعمت برق بهره‌مند خواهد شد، ادامه داد: با محاسبه تمام مشترکین، متوسط مصرف برق بیشترین مصرف در استان، مربوط به شهرستان ارومیه و سپس شهرهای شمالی استان و کمترین مصرف مربوط به شهرستان های چالدران و تکاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینک بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی، 100 درصد خانوارهای شهری و 99.8 خانوارهای روستایی از نعمت برق بهره‌مند هستند، افزود: تا به امروز 2هزار و 812  روستای استان برق‌دار بوده که از این تعداد، تمام روستاهای بالای 10 خانوار استان حتی نقاط مرزی و پاسگاه‌های صفر مرزی برق‌دار شدند.

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان آذربایجان‌غربی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه درحال حاضر یک میلیون و 247هزار و 160 مشترک برق در استان آذربایجان غربی وجود دارد، اظهار کرد: از این تعداد مشترک 81 درصد برق استان خانگی، 3.5 درصد عمومی، 2.7 درصد مشترکین کشاورزی، 0.5 درصد صنعتی و 13 درصد مشترکین تجاری  هستند.

 

حسن‌بکلو خاطر نشان کرد: در فصل گرما، مصرف بیشتر در بخش خانگی افزایش پیدا کرده و برای این منظور برای کاهش مصرف برنامه‌هایی تدارک دیده شده است.

 

این مقام مسوول عنوان کرد: مردم همیشه برای کاهش مصرف و شرایط سخت در زمان پیک همراهی کرده و اصحاب رسانه و صداوسیما نیز بر روی فرهنگ‌سازی و تشویق مردم به کم مصرف کردن همراه مابوده که امیدوارم با این اقدام شاهد کاهش هزینه‌ها یا الکترونیکی شدن هزینه مصرف برق و کمک به اقتصاد کشور باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه تمام ماموران موظف هستند به هنگام تحویل قبض، شماره مشترک را نیز دریافت و ثبت کنند، ادامه داد: تا به امروز استقبال خوبی در استان آذربایجان‌غربی برای احداث نیروگاه برق خورشیدی صورت گرفته است.

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان‌غربی در پایان سخنان خود از مردم عزیز استان درخواست کرد که در ساعات پیک مصرف طی 60 روز گرم سال همکاری لازم را با این شرکت داشته باشند تا تمام هموطنان از این نعمت دسترسی داشته باشند.

پایان پیام/322

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان شیراز نماز جمعه خطبه نماز جمعه استان بوشهر بیرجند مجلس صرفه جویی در برق برق رسانی به روستا فرهنگ سازی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۹۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵۱ درصد رسید + جدول

طبق آمار بانک مرکزی، میانگین وزنی نرخ بهره بین بانکی در هفته‌ای که گذشت نسبت به هفته قبل‌تر از ۲۳.۵۲ درصد به ۲۳.۵۱ درصد در هفته منتهی به چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه رسید. 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • نشست اعضای شورای پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اساتید دانشگاه ارومیه
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • کاهش تورم نقطه به نقطه فروردین ماه در آذربایجان شرقی
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵۱ درصد رسید + جدول
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی