Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اختتامیه این فستیوال مهم بین‌المللی، جایزه بهترین بازیگر مرد به حامد بهداد برای بازی در «قصر شیرین» رسید و سپس سیدرضا میرکریمی توانست دو جایزه بهترین کارگردانی و جام طلایی بهترین فیلم جشنواره شانگهای را دریافت کند. میرکریمی در هنگام دریافت جایزه‌اش، بر لزوم ارتقای همکاری‌های آسیایی تاکید کرد.

حامد بهداد نیز در یک ویدئو که در اختتامیه پخش شد، جایزه‌اش را به مناسبت تولد عباس کیارستمی، به این فیلمساز فقید تقدیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
هیات داوران این دوره از جشنواره شانگهای به ریاست نوری بیلگه جیلان فیلمساز سرشناس ترک تشکیل شد و نهایتا «قصر شیرین» از ایران در میان ۱۵فیلم از کشورهای آلمان، ایتالیا، هند، چین، ژاپن، قزاقستان، گرجستان، برزیل، روسیه و مکزیک جام طلایی جشنواره را کسب کرد.   جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای از معتبرترین جشنواره‌های قاره آسیا و در گروه جشنواره‌های رده A بین‌المللی است که در این دوره بیش از ۵۰۰فیلم از بیش از ۸۰ کشور جهان در آن به نمایش درآمد. این اولین حضور بین‌المللی «قصر شیرین» بود که قرار است تا یک ماه آینده در ایران روی پرده سینماها برود و همزمان نیز در جشنواره‌های مهم بین‌المللی حضور پیدا کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: حامد بهداد جشنواره شانگهای بهترین بازیگر مرد فیلم قصر شیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۹۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویکتور ومبانیاما، بهترین تازه وارد سال با تمام آرا!

ستاره اسپرز مطابق انتظار جایزه بهترین بازیکن سال اولی NBA را به خودش اختصاص داد.

طرفداری | ویکتور ومبانیاما، فوروارد - سنتر تیم سن آنتونیو اسپرز، با کسب تمام 99 رأی اول از پنل رسانه‌ای، به عنوان بهترین بازیکن تازه وارد (Rookie of the Year) فصل ۲۴-۲۰۲۳ NBA انتخاب شد. ومبی اولین بازیکن فرانسوی است که این جایزه را از زمان اهدای سالانه‌ی آن از فصل ۵۳-۱۹۵۲ به خود اختصاص می‌دهد. او همچنین سومین بازیکن از تیم اسپرز است که موفق به کسب این افتخار می‌شود و به جمع دیوید رابینسون (۱۹۹۰) و تیم دانکن (۱۹۹۸) می‌پیوندد.

در فصل عادی 2۴-۲۰۲۳، ومبانیاما که پیک اول درفت ۲۰۲۳ هم محسوب می شد، میانگین امتیاز (21.4)، ریباند (10.6) و بلاک (3.6) را به شکل میانگین ثبت کرد، آماری که در میان همه روکی ها بهترین است.

99 رای اول از همه رای دهندگان برای ومبی!
رتبه های بعدی:
چت هولمگرن از تاندر
برندن میلر از هورنتس 
هایمه هاکز از میامی هیت 
برندین پوجمسکی از گلدن استیت وریرز 
درک لایولی از دالاس موریکس 

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • رونمایی از نامزدهای عنوان بهترین بازیکن جوان لیگ برتر انگلیس
  • روز شلوغ اخبار فرهنگی؛ از نمایشگاه کتاب تا کیانوش عیاری و حامد بهداد
  • «ایزابل هوپر» رئیس هیات داوران ونیز شد
  • تغییر چهره بازیگر «شهرزاد» پس از ۹ سال/ عکس
  • «در سایه سرو» به جشنواره مورد تایید اسکار در اسپانیا راه یافت
  • گیجگاه از کره‌ای‌ها جایزه گرفت
  • یک جایزه و یک نامزدی برای «لوتریا» در آمریکا و بلژیک
  • یک جایزه و یک نامزدی برای «لوتریا» در آمریکا و بلژیک
  • ویکتور ومبانیاما، بهترین تازه وارد سال با تمام آرا!
  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد