Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهتاش فریبا در گفت و گو با ایلنا درباره آغاز به کار آندره آ استراماچونی در استقلال و انگیزه این سرمربی اظهار داشت: زمان نشان می‌دهد که ایشان چه توانایی‌ها دارد و چگونه می‌تواند استقلال را به قهرمانی برساند. به نظر من وقتی مربی توانسته در باشگاه بزرگی چون اینترمیلان مربیگری کند قطعا از توانایی‌های بسیار زیادی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمترین مساله دیگری که این مربی دارد این مربی بسیار جوان است و این فاکتور خیلی حائز اهمیت است چون جوان هم جرأت و هم جسارت دارد. 

فریبا درباره نقل و انتقالات باشگاه و خرید بازیکن بزرگ گفت: بازیکنان بزرگی که در حد نام استقلال باشند باید جذب تیم شوند تا استراماچونی بتواند توانایی‌های خودش را نشان دهد یک موردی را در از شفر بگویم ایشان وقتی تازه به استقلال آمده بود مرا به تمرینات دعوت کردند یکی از بچه‌های بزرگ تیم سردش شده بود و رفت کاپشن پوشید در این فاصله که در حال پوشیدن کاپشنش بود موبایلش هم در جیبش بود یک لحظه موبایل را نگاه کرد نمی‌دانید شفر در آن لحظه چه کارهایی انجام داد من خیلی خوشحال شدم و گفتم خدا را شکر یک مربی آمده که نظم را رعایت می‌کند.

او ادامه داد:  همان طور که می‌دانید روی بازیکنان ما باید فشار وجود داشته باشد. روزی خود ما هم که زمانی بازی می‌کردیم وجود داشت. اما شفر در آینده تبدیل به کسی شد که حتی نتوانست در خصوص پنالتی زن تیم هم تصمیم‌گیری کند. ممکن است آقای استراماچونی جلساتی را با ما برگزار کند اولین حرفم به ایشان این است که از نظر نظم و انضباطی فشار روی بازیکنان ما بگذارد چون مربیانی در لیگ ما موفق هستند که به نظم و انضباط اهمیت می‌دهند.

فریبا افزود: این را بدانید که هیچ نامی بزرگتر از نام استقلال نیست اگر کسی می‌خواهد موفق باشد باید تمام مواردی که من در بالا گفتم را رعایت کند. نمی‌گویم بداخلاق و بددهن باشد فقط نظم و انضباط تیمی داشته باشد. بازیکن در اروپا از هشت سالگی نظم و انضباط را یاد می‌گیرد.

فریبا درخصوص انتخاب بهزاد غلامپور و جدایی ناگهانی پیروز قربانی گفت: خیلی خوشحال هستم که قرار بود دو استقلالی قدیمی در کادر فنی استقلال حضور داشته باشند؛ این خیلی مهم است. قربانی توانایی دستیار شدن در استقلال را داشت اما چرا از این تیم را رفت باید از خودش بپرسیم. آینده استقلال و تیم‌های بزرگ در اختیار جوانان است باید بیایند در کنار این مربیان بزرگ آموزش ببینند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بهتاش فریبا استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۹۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، مدیران شهرداری شیراز در سومین بازدید شبانه از طرح‌های بزرگ عمرانی، سراغ طرح‌های آکواریم و پارک آبی شیراز رفتند.
در شیراز بیش از ۴۰ طرح عمرانی بزرگ به صورت شبانه روزی در حال اجراست تا زودتر از موعد به بهره برداری برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • حسرت استقلالی‌ها از معرفی یک دروازه‌بان جدید!
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • انتقاد مگوایر از آنتونی: لازم نبود ذوق کنیم!