Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذوالقدربا بیان اینکه حتی در صورت تبدیل شده به سازمان هم هیچ تغییر عمده ای در حوزه جوانان ایجاد نخواهد شد گفت: بهترین شکل حوزه جوانان همان سازمان ملی جوانان یا همان وزارت جوانان است که رای نیاورد.

«فاطمه ذوالقدر» در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان با بیان اینکه در حال حاضر جدایی وزارت ورزش از جوانان منتفی شده است، گفت: با توجه به اینکه این مساله هم به صورت لایحه و هم طرح در مجلس مطرح شد ولی  رای نیاورد لذا طبق تصمیمات اخیر قرار شد، حوزه جوانان از معاونت به سازمان تبدیل شود که این امر در کمسیون اجتماعی رای اورد ولی با مخالفت کمسیون فرعی روبرو شد هر چند نظر کمسیون اجتماعی مهمتر است و اکنون هم در این کمسیون رای آورده  و در نوبت ارایه صحن می باشد که از معاونت به سازمان تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 این عضو کمسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه حوزه جوانان در صورت تبدیل شدن به سازمان هم زیر نظر وزارت ورزش است، بیان کرد: در این صورت،حوزه جوانان تبدیل به سازمان امور جوانان و ازدواج  می شود که زیر نظر وزارت ورزش می باشد و فقط ساختارش تغییر می کند که در کمسیون اجتماعی مجلس تصویب شده و قرار است گزارشش در صحن اعلام شود.

 

وی با بیان اینکه حتی در صورت تبدیل شده به سازمان هم هیچ تغییر عمده ای در حوزه جوانان ایجاد نخواهد شد، تصریح کرد: بهترین شکل حوزه جوانان همان سازمان ملی جوانان یا همان وزارت جوانان است که در بیشتر کشورهای دنیا وجود دارد که رای نیاورد، چون در این شرایط هم مجلس پاسخگویی بهتری داشت و هم مطالبات جوانان بهتر پیگیری می شد ضمن اینکه با تبدیل شدن به سازمان هیچ اتفاق خاصی در حوزه جوانان رخ نخواهد داد ،فقط عنوان ساختاری آن تغییر می کند.

 

ذالقدر گفت: حوزه جوانان زمانی موفق است که به صورت وزارت خانه باشد و یا وزیر امور جوانان داشته باشد ولی با وجود این همه جوان خلاق در کشور این طرح در مجلس رای نیاورد.

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد اوقات فراغت شیراز مسجد نماز جمعه بیرجند اردبیل مجلس خبرگزاری شبستان فاطمه ذوالقدر حوزه جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۹۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که هشتاد و شش درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر عصر دیروز در گرگان گفت : سال گذشته یکصد و شصت هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تبدیل ایران به صادرکننده تجهیزات پزشکی
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • معلمان سکانداران علمی جامعه هستند
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • شهر هوشمند را تبدیل به تجربه عملیاتی کردیم