Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@06:37:11 GMT

رکورد ۸حکم برای معاون وزیر ورزش در یک روز

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۹۸۶۴

رکورد ۸حکم برای معاون وزیر ورزش در یک روز

وزیر ورزش و جوانان تنها در یک روز ۸ حکم برای معاون مالی و توسعه منابع انسانی وزارت ورزش صادر کرده است! سوال این است که مگر یک نفر چقدر زمان و توان دارد تا همه این مسوولیت ها را به درستی اجرا کند.

به گزارش تابناک ورزشی، با رفتن علی آقازاده از معاونت مالی و توسعه منابع وزارت ورزش، مسعود سلطانی‌فر در حکمی ۱۰ آبان سال ۹۶ ژاله فرامرزیان را به عنون معاونت مالی منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرامرزیان دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی با گرایش تحول اداری است و پیش از این به مدت ۳.۵ سال در سمت مدیرکل دفتر تشکیلات و بهبود روش‌های وزارت کشور خدمت کرده است. او زمانی دبیرکل انجمن روزنامه نگاران زن ایران هم محسوب می شد.

معاون جدید توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش یک‌سال نیز عهده‌دار سمت معاونت برنامه ریزی منابع و هماهنگی امور استان‌های معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری در دولت یازدهم بوده است. موضوعی که اخیراً برای وی اتفاق افتاده مربوط به احکامی است که در یک روز توسط وزیر ورزش صادر شده است و در کمیته‌های مختلف به عنوان رئیس فعالیت می‌کند. فرامرزیان علاوه بر ریاست کمیته‌های نامبرده، عضو هیات رئیسه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان است. به نوشته فارس؛مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در تاریخ ۲۷ خردادماه امسال ۸ حکم برای ژاله فرامرزیان صادر کرده که به شرح زیر است:

* رئیس کمیته نظارت ارزیابی و مدیریت عملکرد

* رئیس کمیته فرهنگ و توسعه فرهنگ سازمانی

* رییس کمیته آمار بخشی

* رئیس کمیته برنامه ریزی عملیاتی و ارتقای کیفیت خدمات

* رئیس کمیته مدیریت سرمایه انسانی

* رئیس کمیته مهندسی نقش و ساختار

* رئیس کمیته بهبود نظام‌ها و فناوری‌های مدیریتی

* رئیس کمیته دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری

منبع: تابناک

کلیدواژه: ژاله فرامرزیان تابناک ورزشی وزیر ورزش حکم گلوبال هاوک مصباح یزدی جبهه پایداری اف ای تی اف پرونده الکترونیک سلامت مارک اسپر کمال خرازی بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۹۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای با همسایگان را دارد

نماینده ویژه رئیس‌جمهور و سفیر ایران در کابل تصریح کرد افغانستان مستقل ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای با همسایگان را دارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «حسن کاظمی قمی» نماینده ویژه رئیس‌جمهور و سفیر ایران در حساب رسمی خود در «ایکس» نوشت: هفته جاری کابل پُرمشغله، پُربار و سراسر مسئله بود. گفتگوهای بسیار با مقامات عالی حکومت سرپرست افغانستان، ریاست دفتر یوناما، نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه، جمعی از دیپلمات‌های مقیم و صاحب‌نظران و سیاستمدارانی داشتم که به یک موضوع توجه نشان می‌دادند: ابتکار کمیته تماس منطقه‌ای.

وی افزود: ابتکار کمیته تماس منطقه‌ای خود زمینه تولد نخستین کنفرانس همکاری‌های منطقه‌ای افغانستان را رقم زد تا آشکار سازد افغانستان مستقل، ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای را در بستر ایجاد یک سلسله توافقات جمعی با همسایگان دارد.

کاظمی قمی تصریح کرد: توافقاتی که براساس احترام به حاکمیت کشورها، تضمین و اجرای معاهدات دوجانبه و بین‌المللی، رعایت حسن همجواری و ترسیم منافع مشترک اثربخش خواهد بود.

نماینده ویژه ایران ادامه داد: بنابراین باید توجه داشت:

الف. قطار پیشرفت روندی که آغاز شده، متوقف نمی‌ماند.

ب. اراده عالی در مسیر نیل به مطلوب و گشایش دروازه‌های افغانستان به جهان برای ایفای یک نقش مسئولانه و مثبت خدشه‌ناپذیر است.

ج. سیاست‌گذاری‌ها در موضوعاتی چنین مهم را نباید متاثر از بیانات و اعلامات خبری تفسیر کرد.

رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با کاظمی قمیکاظمی قمی: کشورهای منطقه برابر تروریسم متحدانه عمل کنند

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • رشد صد در صدی دانش‌بنیان‌ها در بورس تا پایان سال
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • افغانستان ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای با همسایگان را دارد
  • وزیر جهادکشاورزی؛ بر اقدام فوری مشترک کشورها برای مقابه با تخریب سرزمینی تاکید کرد
  • تاکید نیکبخت بر اقدام مشترک کشورها برای مقابله با تخریب سرزمینی
  • طرح کاشت یک میلیارد درخت راه حلی برای احیا و توسعه پایدار سرزمین
  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد