Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، عباس فرهادیه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا در خصوص آخرین وضعیت طرح خانه دار شدن کارمندان دولت، گفت: کلیات این طرح به تصویب رسیده است و اکنون در وزارت راه و شهرسازی بر سر جزئیات آن بحث و بررسی می‌شود.

وی تاکید کرد: هیچیک از پروژه‌های مسکنی که تاکنون به مرحله انعقاد تفاهمنامه رسیده است ذیل طرح خانه دارشدن کارمندان دولت نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهادیه توضیح داد: باید مبانی نظری و اجرایی این طرح بررسی و مشکلات آن دیده شود و بعد از تصویب نهایی و تأیید رئیس جمهوری؛ تفاهنامه های مربوطه ذیل این طرح با دستگاه‌های مختلف منعقد می‌شود.

مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: در حال بررسی هستیم تا مشخص شود مکانیزم اجرایی این طرح باید چگونه باشد. همچنین نحوه پرداخت اقساط از سوی کارکنان دولت چند ساله باشد و هزینه این پروژه در طول دوره ساخت و ساز به همراه هزینه تأمین زمین باید ارزیابی می‌شود.

رئیس جمهوری در مراسم بهره برداری از ترمینال گالری سلام فرودگاه امام خمینی (ره) اعلام کرد که طرحی در دولت در حال بررسی است که بر اساس آن کارمندان دولت از روز نخست استخدام با اختصاص بخش کمی از حقوق خود تا ۱۰ سال پس از استخدام صاحب خانه خواهند شد و مراحل آماه سازی و تکمیل این طرح در دست بررسی است تا جوانان در ابتدای شروع کار خود دغدغه مسکن نداشته باشند.

وزیر راه و شهرسازی نیز پیش تر خبر داده بود که در این طرح، از بدو ورود کارمندان در صندوق پس‌انداز، مسکنی برای آنها ایجاد و در زمان‌بندی مشخص احداث و به آنان واگذار می‌شود و کارمندان مبلغ آن را در اقساط تعیین‌شده ۱۵ ساله بازپرداخت می‌کنند.

با این حال دفتر سرمایه گذاری و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد که جزئیات این طرح هنوز به تصویب نرسیده است و ممکن است تا زمان تصویب نهایی مشمول تغییراتی شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۰۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت تصفیه‌خانه بشاگرد به صورت مستمر بررسی می‌شود

ایسنا/هرمزگان معاون مهندسی و توسعه آبفای کشور گفت: پیشرفت تصفیه‌خانه بشاگرد به صورت مستمر در وزارت نیرو مورد بررسی قرار می‌گیرد.

ذوالفقار مهدی‌زاده امروز (ششم اردیبهشت ماه)، در جریان بازدید از تصفیه خانه در حال احداث شهرستان بشاگرد در شرق هرمزگان، اظهار کرد: در نشست های هفتگی وزیر نیرو، پیشرفت فیزیکی این تصفیه خانه مورد بررسی قرار می‌گیرد و این طرح از اهمیت ویژه‌ای برای مجموعه وزارتخانه و دولت برخوردار است.

وی میزان ظرفیت این تصفیه خانه را ۱۷۰ لیتر بر ثانیه عنوان کرد و افزود: پیشرفت این طرح از لحاظ کمی و کیفی قابل قبول است و در ۲ سال گذشته با تامین منابع مالی، تکمیل این طرح سرعت گرفته و تلاش می کنیم اعتبارات مورد نیاز آن را تخصیص دهیم.

بخشی از منابع لازم برای تکمیل پروژه تصفیه‌خانه بشاگرد از طریق مولدسازی تامین خواهد شد

معاون مهندسی و توسعه آبفای کشور ادامه داد: بخشی از اعتبارات این طرح نیز از محل مولدسازی با تلاش استاندار هرمزگان انجام خواهد شد که انتظار داریم با پیگیری ها این مهم به سرانجام برسد.

در حال حاضر از طریق نصب پکیج اضطراری آب شرب یک شهر و ۹ روستا تامین می‌شود

عبدالحمید حمزه پور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان نیز در این بازدید پیشرفت فیزیکی تصفیه خانه بشاگرد را ۴۶ درصد عنوان کرد و گفت: ارزش فعلی این پروژه چهار هزار میلیار ریال است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر از طریق نصب پکیج اضطراری، ۳۰ لیتر بر ثانیه آب تولید و برای تامین آب یک شهر ۹ روستا پمپاژ می شود.

به گزارش ایسنا؛ شهرستان بشاگرد در ۳۳۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد و به عنوان یکی از شهرستان کم‌تر توسعه یافته کشور محسوب می‌شود که با چالش‌های مختلف در حوزه‌های زیرساختی از جمله آب روبرو است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک اتفاق جدید در بازار مسکن؛ خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند
  • تصویب طرح تفصیلی اردبیل/ شهر اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت و ساز شد
  • اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت‌وساز شد
  • پیشرفت تصفیه‌خانه بشاگرد به صورت مستمر بررسی می‌شود
  • معرفی مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد
  • هزار هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟