Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد مقدس گفت: اجرای پروژه مسیر سه بی.آر.تی از یک ماه آینده و از مسیرچهار راه ابوطالب به طرف میدان فردوسی وتا میدان استقلال شروع خواهد شد.

خلیل الله کاظمی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: یکی از مواردی که برای کنترل  ترافیک خیابان های اطراف حرم مطهر در دستور کار قرار دارد، ایجاد محدودیت هایی برای تردد در این مسیر، نظیر دریافت عوارض از خودروهایی می باشد که قصد تردد در این مسیر را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی تصریح کرد: در حدود ۴۰ درصد از خودروهایی که از زیر گذر حرم مطهر تردد می کنند ،خودروهایی هستند که از این مسیر به عنوان گذرعبوری استفاده می کنند و قصد تشرف به حرم مطهر و یا توقف در این محدوده را ندارند، از این رو باید سیاستی جهت کاهش تردد این خودروها در این مسیر در نظر گرفته شود. معاون حمل و نقل  و ترافیک شهرداری مشهد افزود: پیش زمینه اجرای طرح دریافت عوارض  از خودروها در این مسیر ، ایجاد پارکینگ در ورودی خیابان های اطراف حرم مطهر می باشد که در این باره،  پارکینگ وحدت که فراخوان آن صورت گرفته است و در مرحله انتخاب پیمانکار می باشد و یک پارکینگ نیز در میدان شهداء که در محل کارخانه قند وشکر است در مرحله مناقصه جهت انتخاب پیمانکار می باشد در نظر گرفته شده اند. از طرفی اگر آستان قدس نیز برای  احداث پارکینگ در این محدوده و در خیابان های ورودی به این منطقه مشارکت داشته باشد این قابلیت که محدودیت هایی برای تردد در این مسیر اعمال شود امکان پذیر خواهد بود. کاظمی تصریح کرد: طرح جدید اجرای مسیر سه بی.آر.تی نیز با بازنگری طرح قبلی تهیه شده است که در این طرح، عرض مسیر تردد خطوط تندرو کمتر شده  و خط فرار نیز تعریف شده است . وی با بیان اینکه این طرح مصوبه شورا دارد و باید اجرایی شود، ادامه داد: طرح جدید اجرای این پروژه با در نظر گرفتن کاهش نگرانی های اجتماعی که برای اجرای آن مطرح می باشد تهیه شده است و از یک ماه آینده اجرای آن آغاز خواهد شد. کاظمی افزود: اجرای این پروژه در این مرحله از مسیرچهار راه ابوطالب به طرف میدان فردوسی وتا میدان استقلال است و مسیر چهار راه ابوطالب تا میدان توحید در مراحل بعدی اجرای پروژه می باشد.     

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پارکینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۰۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود

به گزارش همشهری آنلاین، هادی حق بین ظهر امروز در حاشیه صد و هیجدهمین شنبه امید و افتخار با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پروژه تقاطع شهید تندگویان با بیان اینکه این پروژه به دلیل وجود تأسیسات زیرسطحی متعدد مشمول گذر زمان و طولانی شد، افزود: اخیرا نیز با چالش جدیدی مواجه شدیم که این چالش مسیر فاضلاب است که با هماهنگی آبفا این مساله حل و فصل شد.

او با بیان اینکه به امید خدا ظرف مدت دو هفته آینده زیرگذر پروژه تندگویان بازگشایی می شود و با تغییر مسیر خودروها سایر جبهه های کاری سرعت می گیرد، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود حداکثر تا مردادماه کل پروژه تحویل شهروندان شود.

معاون شهردار تهران با اشاره به بازدید وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی، اظهار کرد: فاز دوم شهید بروجردی به طول یک کیلومتر در دست اجراست و کماکان معارضین ملکی و تأسیساتی وجود دارند و تا این معارضین رفع نشوند، نمی‌توان کار را پیش برد.

حق بین با بیان اینکه تا یک ماه آینده طبق قولی که شهردار منطقه داده است و باتوجه به نقدینگی موجود که برای رفع معارض درنظر گرفته شده است، پیش‌بینی می‌شود در صورت فعال شدن فعالیت عمرانی فاز دو این پروژه تا سال آینده تحویل شهروندان داده شود.

او همچنین درباره سرانجام بزرگراه شهید شوشتری، با بیان اینکه فاز اول این بزرگراه به طول ۹.۶ کیلومتر تا پایان سال جاری تحویل شهروندان می‌شود، در مورد فاز دو این بزرگراه تصریح کرد: در مورد احداث فاز دو با محیط زیست نامه نگاری شده تا بتوانیم با عبور از جنگل سرخه حصار کوتاه‌ترین و فنی ترین مسیر را در بزرگراه شوشتری داشته باشیم که هنوز پاسخی در این خصوص به شهرداری داده نشده است.

کد خبر 847438 منبع: ایسنا برچسب‌ها طرح‌های عمرانی شهردارى تهران بزرگراه

دیگر خبرها

  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • اجرای ۱۸ پروژه شاخص بافت تاریخی قم در سال گذشته
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم