Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مومنی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از اینکه بالاخره مربی استقلال آمد و تمرینات این تیم آغاز شد بسیار خوشحالم و احساسم این است که این تیم رفته رفته رنگ آرامش را خواهد دید. به خصوص که بازیکنان جدیدی هم جذب شدند و روند تمدید قراردادها هم آغاز شده است.

وی اضافه کرد: باید زحمات مدیریت استقلال که تاکنون بحران را مدیریت کرده‌اند را ارج نهاد و امیدوار بود که آنها بتوانند با درایتشان اصلی ترین خطری که این تیم را تهدید می‌کند را هم مهار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منظورم بدهی به پروئیچ، کسر امتیاز و خطر حذف از آسیا است.

مدیر آکادمی باشگاه استقلال خاطرنشان ساخت: استراماچونی مربی جوانی است و تفکر او هم استفاده از بازیکنان جوان است. ما هم در آکادمی انتظار داریم که بازیکنان مستعد تیم‌های پایه این فرصت را پیدا کنند تا در کنار بزرگان امتحان پس دهند. حق آکادمی است که این فرصت را برای بازیکنان مستعد فراهم کند.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص بازیکنان جدید این تیم تصریح کرد: بازیکنان با کارشناسی و بر اساس نیاز تیم انتخاب شده‌اند. این بازیکنان شرایط جذب شدن توسط استقلال را داشتند و حالا باید دید بعد از حضور در این تیم می‌توانند خودشان را با شرایط آن تطبیق دهند یا خیر.

مومنی تاکید کرد: هواداران استقلال کم طاقت هستند و این بازیکنان باید در کمترین زمان ممکن با تیم هماهنگ شده و توانایی‌های خود را نشان دهند. در غیر اینصورت ممکن است هواداران زمان زیادی به آنها ندهند و این به سود بازیکنان جدید نیست.

کد خبر 4649285 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد مومنی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۰۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازی امروز باتوجه به شرایط بارندگی خوب و به‌نظر من نتیجه تساوی عادلانه بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیروس پورموسوی در کنفرانس‌خبری پس از تساوی تیم فوتبال استقلال خوزستان مقابل سپاهان اصفهان اظهار کرد: به کوبل‌داوری بازی امروز به‌خاطر قضاوت خوبی که داشتند خسته‌نباشید می‌گویم. بارندگی از کیفیت بازی حساس امروز کم کرد، اما هر دو تیم عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند. یک گل از سپاهان عقب بودیم، اما در نیمه دوم شجاعانه بازی کردیم و یک امتیاز باارزش مقابل تیم بزرگ سپاهان به دست آوردیم.

وی افزود: به چهار هفته پایانی امیدوار هستیم؛ در نیمه اول چند موقعیت گل داشتیم و فکر می‌کنم نتیجه تساوی برای این بازی عادلانه بود، به‌دنبال برد مقابل سپاهان بودیم، اما سپاهان تیم بزرگی است و کسب یک امتیاز از سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان کار ارزشمندی است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تصریح کرد: هفته گذشته با ملوان بندرانزلی مساوی کردیم و باید به پنج هفته انتهایی لیگ برتر امیدوار می‌بودیم، تا هفته سی‌ام و پایانی در کش‌وقوس و جنگ برای بقا هستیم، تیمی که بتواند از لحاظ روانی بهتر باشد، در پایان موفق خواهد بود.

پورموسوی در پایان خاطرنشان کرد: این امتیاز بار روانی را از تیم‌مان کاهش خواهد داد، زمانی‌که از حریف‌مان عقب می‌افتیم چیزی برای از دست دادن نداریم، در نیمه‌دوم سعی کردیم تهاجمی‌تر بازی کنیم تا یک یا سه‌امتیاز را به‌دست بیاوریم، بازیکنان تیم من ناامید نمی‌شوند. در نیمه‌دوم بازی‌ها باور خوبی داریم و باانگیزه بازی می‌کنیم.

کد خبر 751229

دیگر خبرها

  • نکونام: با وجود غفلت، 3 امتیاز ارزشمند گرفتیم
  • بازیکنان استقلال شایسته قهرمانی هستند/ از آکادمی استقلال بی خبرم
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!
  • آقا زمانی: پرسپولیسی ها نباید اسیر ضد حملات نساجی شوند
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • تکذیب فروش امتیاز باشگاه هوادار از سوی مدیرعامل