Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@13:18:17 GMT

برخورد دادستانی با اخلالگران بازار ارز

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۰۴۸۹

دادستان تهران گفت: برخورد با اخلالگران بازار ارزبه طور ویژه در دستور کار دادستانی قرار دارد و پرونده‌ها با سرعت و دقت بیشتری در حال تحقیق است. ناطقان: علی القاصی مهر درحاشیه دیدار مردمی با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، اظهار کرد: این هفته به نام هفته قوه قضائیه نام‌گذاری شده تا فرصتی برای ارائه گزارش از عملکرد دستگاه قضائی در سراسر کشور و تنویر افکار عمومی از مجموعه خدماتی که در دستگاه قضائی به مردم ارائه می‌شود، باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در هفته قوه قضائیه سال جاری هم به روال سنوات گذشته برنامه‌های متعددی در دستور کار است و تفاوت آن این است که با تغییر مدیریت کلان قوه قضائیه و انتخاب آیت الله رئیسی از رهبر معظم انقلاب تقدیر و تشکر می‌کنیم.

دادستان تهران خاطرنشان کرد: دوره ریاست جدید قوه قضائیه با برنامه‌های تحولی در دستگاه قضائی شروع شده که ریاست قوه قضائیه از منویات مقام معظم رهبری به عنوان منشور قضائی یاد کردند.

القاصی‌مهر گفت: در زمان کوتاه شاهد اقدامات بسیار خوبی در جهت شروع برنامه‌های تحولی در دستگاه قضائی هستیم که موجی از امید و رضایتمندی را در اقشار مختلف جامعه بوجود آورده است و امیدواریم با تلاش مضاعفی که همکاران ما انجام خواهند داد این برنامه‌ها و ایده‌های تحولی به منصه ظهور برسد.

وی در ادامه به موضوعات برنامه تحولی در رویکرد ریاست قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: مساله توجه به حقوق عامه و رسیدگی به پرونده‌ها از اولویت‌های ما است و دستگاه قضائی و به ویژه دادستان‌ها به عنوان نماینده مدعی‌العموم موضوعات حقوق عامه را مورد هدف قرار داده و در این مجموعه دنبال می‌کنند.

دادستان تهران برخورد با جرایم اقتصادی و مفاسد را از دیگر حوزه‌هایی دانست که در اولویت کاری حال حاضر دادستانی قرار داشته و در آینده نیز صورت خواهد گرفت و گفت: خط مقدم این امر دادستان‌ها و در مرکز دادسرای تهران قرار دارد.

القاصی مهر در ادامه از تجمیع دادسراهای رسیدگی کننده به پرونده‌های اقتصادی خبر داد و گفت: یکی از کارهایی که در مجموعه دادستانی تهران انجام خواهیم داد این است که مجموعه دادگاه‌هایی که به حوزه‌های اقتصادی رسیدگی می‌کنند را در مجموعه دادسرای ویژه اقتصادی تجمیع و تقویت کنیم.


وی در خصوص برخورد با اخلالگران بازار ارز نیز با بیان اینکه این برخورد از مدت‌ها قبل در مجموعه دادستانی شروع شده است، گفت: امروز هم این موضوع به طور ویژه در دستور کار دادستانی قرار دارد و پرونده‌ها با سرعت و دقت بیشتری در حال تحقیق است و بر اساس آئین‌نامه در سریع‌ترین زمان مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.


ادامه دارد…

منبع: فارس برچسب ها: دادستانی ، اخلالگران ، بازار ارز ، برخورد

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دادستانی اخلالگران بازار ارز برخورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۰۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است

وزیر کشور گفت: مسئولیت رسیدگی به کشتی پرتغالی توقیف شده توسط سپاه با قوه قضاییه است    احمد وحیدی وزیر کشور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت کشتی پرتغالی توقیف شده گفت: مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است و تخلفی که در این زمینه صورت گرفته از این مسیر باید حل و فصل شود.    کشتی MCS Aries روز 24 فروردین با هلی‌برن و تخلیه نیروهای ویژه دریایی سپاه SNS روی عرشه آن توقیف شد   وی ادامه داد: شبکه های بیگانه در این باره شایعات زیادی درست می‌کنند.   گفتنی است یک فروند کشتی کانتینربر با نام «MCS Aries» توسط نیروهای ویژه دریایی سپاه SNSF با اجرای عملیات هلی‌برن و تخلیه نیرو روی عرشه کشتی در نزدیکی تنگه هرمز توقیف شده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد
  • راه حل سند تحول برای رفع مشکل پراکندگی نظرات در حقوق عامه
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه در هرمزگان با حضور ۵۰ خبرنگار
  • برخورد دستگاه قضا با ترک فعل انجام شده در حادثه امامزاده ابراهیم
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • باشگاه سپاهان: کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • دادستان‌ها نباید در امور اجرایی مداخله کنند
  • درخواست دادگاه لاهه برای پایان تهدید و ارعاب در خصوص جنگ غزه