Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای گفت که این کشور آماده است بدون هیچگونه پیش‌شرطی با ایران مذاکره کند.

 «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز جمعه گفت که واشنگتن بدون هیچگونه پیش‌شرطی آماده مذاکره با ایران است.

وی در ادامه این مصاحبه گفت که هرگونه توافق با تهران باید شامل موضوع موشک‌های بالستیک ایرانی نیز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری از این مصاحبه بار دیگر به موضوع متوقف کردن حمله به ایران اشاره کرد و گفت: برنامه حمله آماده بود و مشروط به تایید من بود. من از ژنرا‌ل‌ها پرسیدم می‌خواهم بدانم پیش از آغاز چیزی را بدانم. در این حمله چند ایرانی کشته خواهند شد. ژنرال‌ها گفتند تقریبا 150 نفر کشته خواهند شد.

ترامپ در ادامه گفت: من ثانیه‌ای درباره آن فکر کردم و گفتم شما می‌دانید که آنها چه چیزی را ساقط کردند. آنها یک هواپیمای بدون سرنشین را ساقط کردند و طی نیم ساعت احتمالا 150 نفر خواهند مُرد و من این را دوست ندارم و فکر نمی‌کنم که متناسب باشد.

ساعتی پیش رئیس‌جمهور آمریکا در حساب کاربری‌اش در توئیتر ادعا کرد ۱۰ دقیقه قبل از حمله به سه سایت در ایران دستور توقف آن را صادر کرده است. 

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه نوشت: «دوشنبه آنها یک هواپیمای بدون سرنشین را در حال پرواز بر فراز آب‌های بین‌المللی ساقط کردند. شب گذشته آماده شلیک به سه سایت مختلف برای تلافی بودیم که پرسیدم چند نفر کشته خواهند شد؟ پاسخ یک ژنرال این بود: "۱۵۰ نفر قربان". ده دقیقه قبل از حمله، آن را متوقف کردم، چون متناسب با ساقط کردن یک پهپاد بدون سرنشین نبود.»

ادعای ترامپ درباره هدف قرار گرفتن این پهپاد در روز دوشنبه در حالی صورت گرفته که نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد پنجشنبه پهپاد متجاوز آمریکایی را ساقط کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۱۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟

یک منبع آگاه ضمن رد ادعای مذاکرات مستقیم بین ایران و آمریکا گفت: تبادل پیام‌ها صرفا در چهارچوب تعریف شده در جریان است.   یک منبع آگاه در گفت‌وگو با ایرنا ضمن اشاره به برخی ادعاها درخصوص مذاکرات مستقیم نمایندگان ایران و آمریکا گفت: هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست و تبادل پیام‌ها صرفا در چهارچوب تعریف شده در جریان می‌باشد.   وی تاکید کرد: مذاکرات رفع تحریم با کشورهای عضو برجام توسط علی باقری کنی به عنوان مذاکره کننده ارشد هسته ای جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌شود.   اخیرا برخی رسانه‌ها با انتشار اخباری مدعی مذاکره مستقیم مقامات کشورمان با طرف آمریکایی و برخی تغییرات در سازوکارهای مذاکراتی شدند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خاطره وزیر خارجه اسبق: رهبری اجازه مذاکره مستقیم با آمریکا را دادند ولی احمدی نژاد مانع شد (فیلم) با ترامپ چه کنیم؟ / مذاکرات موازی قبل از انتخابات آمریکا آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم

دیگر خبرها

  • سه پهپاد «ام‌کیو ۹ ریپر» آمریکا از ماه نوامبر در یمن ساقط شده‌اند
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • آیا مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟