Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-27@01:38:20 GMT

خط قرمزهای کارمندان مایکروسافت

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۱۱۲۴

خط قرمزهای کارمندان مایکروسافت

ایتنا - به نظر می‌رسد که مایکروسافت اجازه استفاده از برخی از سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های توسعه داده شده توسط سایر شرکت‌ها را به کارمندانش نمی‌دهد.

مایکروسافت که بدون شک یکی از بزرگترین غول‌های تکنولوژی توسعه دهنده سرویس و نرم افزارهای کاربردی و متعددی در جهان به شمار می‌رود، حالا به نظر می‌رسد که کارمندانش را از استفاده از برخی برنامه‌های تحت عنوان Slack و همچنین سرویس‌های وب آمازون و گوگل داکس منع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از ایسنا، بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری علت این اقدام مایکروسافت را تنها مسائل رقابتی نمی‌دانند بلکه نگرانی‌های امنیتی که این سرویس‌ها برای سیستم‌های شرکت مایکروسافت به وجود می‌آورد، موجب شده است که این غول تکنولوژی تصمیم بگیرد که دسترسی کارمندانش به نسخه‌های مختلف Slack Free، Slack Standard و Slack Plus را محدود کند و در این خصوص نیز یک بیانیه درون سازمانی منتشر کند.

طبق این بیانیه استفاده بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر از کارمندان و کارکنان مایکروسافت از نسخه رایگان ابزار ارتباط جمعی Slack ممنوع اعلام شده است و در صورتی که هر یک از پرسنل فعال در این شرکت از قانون مذکور تخطی و سرپیچی کنند، طبق مقررات جدید وضع شده با آنها برخورد خواهد شد.

مایکروسافت همچنین به آن دسته از کاربرانی که در حال حاضر از این سیستم استفاده می‌کنند، نیز اعلام کرده است که باید هرچه سریع‌تر تاریخچه چت، مکالمات و فایل‌های مرتبط با کسب و کار مایکروسافت را از این سرویس‌ها به سرویس‌های یکپارچه توسعه داده شده توسط این شرکت منتقل و جابجا کنند. در واقع، این شرکت به کارمندانش سرویس داخلی Microsoft Teams را توصیه و پیشنهاد کرده است تا دیگر نیازی به سرویس‌های رقیب نداشته باشند.

البته این شرکت استفاده کارمندانش از سرویس آنلاین Grammarly را نیز ممنوع اعلام کرده چراکه هکرها و مجرمان سایبری قادر خواهند بود با استفاده از آن به اطلاعات و حریم خصوصی آنها دسترسی و نفوذ پیدا کنند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: مایکروسافت مایکروسافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۱۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: در مرحله دوم آیین واگذاری جهیزیه به مددجویان بهزیستی، ۱۴سری جهیزیه به ۱۴ نوعروس استان بـا حضور مهدی کرباسیان عضو انجمن حامی معلولان کشور برگزار شد.
ناصر چاووشی افزود: هر سری جهیزیه شامل ۱۴ قلم کالای ضروری زندگی شامل؛ یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جارو برقی، فرش، بخاری، سرویس قابلمه، سرویس آرکوپال، سرویس قاشق چنگال، اتوبخار، پتو، آبمیوه‌گیری، کالای خواب، کتری برقی است.
وی یادآور شد: در مرحله اول این طرح طی یک سال گذشته ۱۸۰ سری جهیزیه با مشارکت و همراهی خیران نیک‌اندیش توزیع شد.

دیگر خبرها

  • اعتصاب بی‌سابقه کارکنان فرودگاه‌های فرانسه/ صدها پرواز زمینگیر شدند
  • چین سفیر آلمان را احضار کرد
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • افزایش حقوقها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست
  • همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد
  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • اتوبوس اخراجی‌های گوگل
  • آلمان کمک‌رسانی به آنروا را از سر گرفت
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟