Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - طرح بسیج ملی کنترل فشار خون با همکاری مرکز اورژانس تهران و به‌ منظور پیشگیری و آگاه‌سازی کارکنان از عوامل خطر این بیماری و تشخیص افراد مبتلا اجرا شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این طرح، فشار خون کارکنان بیمه ملت، کنترل و نسبت به آموزش، اطلاع‌رسانی و ارائه مشاوره رایگان در خصوص بیماری‌ها و فشار خون بالا اقدام شد چرا که بیماری پرفشاری خون، مهمترین علت بیماری و مرگ در کشور است که می‌تواند منجر به سکته‌های قلبی و مغزی و نارسایی کلیوی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است؛ با توجه به افزایش فشار خون در میان مردم و به منظور کنترل فشارخون و پیشگیری از مرگ و میرهای ناگهانی و در نهایت افزایش امید به زندگی در جامعه، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همکاری مرکز اورژانس تهران و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های سازمان‌ها و اداره‌ها، طرح بسیج ملی کنترل فشار خون را از 17 خرداد لغایت 15 تیر ماه همزمان در سراسر کشور اجرا می‌کند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۱۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته خدمتی دندانپزشکی برای بیماران خاص و صعب العلاج

  به گزارش خبرنگار­ خبرگزاری صدا و سیما؛ مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با بیان این مطلب گفت: بیماران هموفیلی، تالاسمی، همو دیالیز، دیالیز صفاقی، بال پروانه‌ای، پیوند، سرطان، اختلالات مزمن روان، اوتیسم و ام اس بابت خدمات دندانپزشکی از مزایای صندوق تا سقف معینی در سال بهره مند می‌شوند.   دکتر ناصحی گفت: در خصوص بیماری تالاسمی از افتخارات ما در سال‌های اخیر کاهش تولد بیمار تالاسمی ماژور و در برخی سال‌ها به صفر رسیده و بیمه سلامت در این مسیر نقش موثری در تامین منابع برای تشخیص بیماری داشته است.   وی افزود: در حال حاضر بیمه سلامت در درمان، تامین دارو و برخی جراحی‌ها نگاه ویژه به بیماران تالاسمی داشته است.   مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: بیماران تالاسمی که به دارو‌های تولید داخل حساسیت داشته باشند با تجویز پزشک معتمد می‌توانند از پوشش بیمه‌ای دارو‌های خارجی بهرمند شوند.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۹هزار میلیارد برای حمایت از بیماران صعب‌العلاج
  • چگونگی نشان‌دار شدن بیماران صعب‌العلاج
  • کمک ۱۲۴۰ میلیارد تومان به بیماران خاص و صعب العلاج در استان تهران
  • ارتقای اعتبار صندوق بیماران خاص به ۹ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳
  • بسته خدمتی دندانپزشکی برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • اجرای پروژه هوشمندسازی در شرکت فولاد مبارکه
  • نقدینگی کنترل نمی‌شد، گرفتار ابَر تورم می‌شدیم
  • بیش از ۳۵۰ میلیون نفر از علایم تنفسی آسم رنج می‌برند/ هزینه ۳۰ میلیون تومانی درمان هر بیمار در سال
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • هشدار دامپزشکی زرند درباره بیماری تب کنگو