Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@19:47:19 GMT

زمان انتخابات فدراسیون وزنه برداری؟

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۱۳۴۸

مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه برداری برای تعیین رییس جدید این فدراسیون روز یکشنبه شانزدهم تیرماه برگزار خواهد شد. ناطقان: به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و بر اساس اعلام سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل امور مشترک فدراسیون‌ها مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه برداری راس ساعت ده صبح روز یکشنبه شانزدهم تیرماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مکان این مجمع متعاقباً" اعلام می‌گردد.

اسبقیان همچنین گفت: بزودی در خصوص زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی و نام نویسی از نامزدهای ریاست فدراسیون والیبال هم تعیین تکلیف خواهیم کرد. منبع: ایسنا برچسب ها: انتخابات ، فدراسیون ، وزنه برداری

منبع: ناطقان

کلیدواژه: انتخابات فدراسیون وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۱۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات درحوزه انتخابیه سمیرم ولنجان برگزار می‌شود گفت: دراین مرحله تدبیر سازمان صدا وسیما براین است که برای هرحوزه انتخابیه سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ضبط شود.
یوسف افشار نیا افزود: سوالات مربوط به مناظره‌ها تلفیقی از حوزه انتخابیه، استان ومسائل کلان کشور است و به صورت یکسان ازهمه نامزد‌ها پرسیده می‌شود.
وی اضافه کرد: علاوه بر مناظره‌ها یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغاتی نیز برای هرکدام ازنامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات ضبط می‌شود که در زمان قانونی تبلیغات از صداوسیما پخش خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مدیر کل صداوسیمای استان اصفهان گفت:در دور دوم انتخابات شبکه تلویزیونی محلی وجود ندارد و برنامه‌های تبلیغاتی ومناظره‌ها ازشبکه استانی رادیو وتلویزیون پخش می‌شود.
علی معصوم زاده تهیه کننده برنامه مناظره‌ها هم با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر از نیرو‌های صداوسیما استان درامر تهیه مناظره‌ها فعالیت دارند گفت:در دور اول انتخابات ۶۰ برنامه تبلیغاتی برای نامزد‌ها ضبط شد وبه مدت ۶۲۰۰ دقیقه از شبکه محلی پخش شد.

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی