Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش مرگبار یک ساختمان در خیابان طالقانی تهران خبر داد.

سید جلال ملکی در باره این حادثه گفت: حوالی ساعت ١٠ امروز یک مورد حادثه آوار ساختمان به سامانه ١٢۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد که در پی آن بلافاصله سه ایستگاه به محل حادثه واقع در محله وردآور خیابان طالقانی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آتش نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل حادثه اعزام شدند و عوامل شهرداری منطقه نیز در محل حضور داشتند گفت: در این حادثه یک بنای یک طبقه قدیمی در مجاورت یک زمین گود برداری شده به وسعت حدودا ۴٠٠ متر تخریب شده بود؛ البته مشاهدات نشان می‌داد که در زمین گود برداری شده ایمن سازی‌های لازم انجام شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه در طبقه زیرزمین این ساختمان اتاقک کوچکی مانند آب انبار وجود داشت که آن هم تخریب شده بود گفت: اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که افرادی زیر این آوار محبوس و گرفتار هستند بنابراین آتش نشانان بلافاصله عملیات ایمن سازی را انجام دادند و با احتیاط لازم مشغول انجام عملیات آواربرداری و خاکبرداری شدند که در دقایق اولیه یک آقای جوان حدودا ٢٧ ساله با تابعیت افغانستان را زنده اما آسیب دیده از زیر آوار خارج کردند.


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: در روند ادامه عملیات نیز یک خانم ٣٠ ساله ایرانی نیز از زیر آوار بیرون آورده شد که پس از تحویل به عوامل اورژانس مشخص شد متاسفانه جان خود را از دست داده است.

وی در ادامه نیز از تخریب بخشی از دیوار محل گودبرداری شده نیز خبر داد و افزود: یک دستگاه خودرو سواری جک نیز به همراه آوار به داخل محل گودبرداری سقوط کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حادثه آوار ریزش مرگبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۱۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج از ادامه جست‌وجو برای پیدا شدن کودک غرق شده در رودخانه خرسان خبر دارد.

محمد رستمی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: روز دوشنبه هفته جاری غرق شدن کودک ۵ ساله در رود خرسان در حوالی روستای «مُنج» مرز استان کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گزارش شد که بلافاصله تیم غواصی آتش‌نشانی یاسوج به منطقه اعزام شد.

وی افزود: با دستور شهردار شهر یاسوج تیم نجات غریق سازمان آتش‌نشانی اعزام شده‌اند، این تیم امروز حدود ۱۲ کیلومتر پیاده‌روی تا محل حادثه داشته‌اند و همچنان جست‌وجو ادامه دارد.

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: ۶ غواص از یاسوج حضور دارند و همه جانبه برای پیدا کردن این کودک پای کار هستند.

کد خبر 747679

دیگر خبرها

  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه