Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با اشاره به تخلفات صورت گرفته در انتخابات کمیته ناظر برنشریات دانشجویی وزارت علوم، گفت: براساس گزارش هیئت اجرایی و نظارت بر انتخابات موظف بودیم به لحاظ قانونی در خصوص برگزاری این انتخابات اطلاع‌رسانی انجام دهیم و این اطلاع‌رسانی نیز ابتدا مربوط به انتخابات مرحله اول بود و یک کاندیدا که بیشترین رأی از آن خود کرده بود، برگزیده شد اما رأی نفرات دوم و سوم به دلیل مساوی بودن مجدداً در مرحله دوم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از اعتراضات، هیئت نظارت وزارت علوم با حضور نمایندگان تشکل‌های دانشجویی تشکیل جلسه داد که در آن جلسه به وضعیت رای باطله و چگونگی انتخاب اعضا رسیدگی شد.

معاون فرهنگی وزیر علوم اضافه کرد: درحال حاضر قرار است در یک زمان مشخص انتخابات مجدد برای دو نفر از معترضان انتخابات نشریات دانشجویی تا پیش از سال تحصیلی 99_98 برگزار و زمان دقیق آن هفته جاری مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

321 / 320 نشزیات دانشجویی وزارت علوم تشکلات دانشجویی معاون فرهنگی وزارت علوم

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزارت علوم معاون فرهنگی وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۱۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ­­­پورحسینی افزود: در دو سال گذشته در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت، ظرفیت خوابگاه‌های متاهلین دانشگاه علوم پزشکی تهران دو برابر شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   وی گفت: این تعداد خوابگاه کفایت نمی‌کند و معاونت دانشجویی فرهنگی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در صدد است طی یک سال آینده ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی را دو برابر کنند.   مدیرکل دفتر وزارتی وزارت بهداشت ادامه داد: به تعداد تخت‌های خوابگاه‌های مجردی هم ۱۰ هزار تخت افزوده شده است.   پورحسینی ضمن تشکر از خیرینی که در این امر مشارکت داشتند، افزود: همچنان از همکاری خیرین در این حوزه استقبال می‌کنیم. ­

دیگر خبرها

  • آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید!
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟