Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، هایکو ماس وزیر امور خارجه آلمان در تازه‌ترین اظهارات خود در مصاحبه با شبکه ZDF در مورد تنش میان ایران و آمریکا گفت:  شرایط بسیار نگران‌کننده‌ است. کشتی‌ها هدف قرار داده شده‌اند. یک پهپاد سرنگون شده است. تنش در منطقه به شدت بالا گرفته است اما همه می‌گویند که به دنبال جنگ نیستند، باید برای این هدف تلاش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من در تهران و سفرهایی که داشتم متوجه شدم هیچکس خواهان جنگ نیست. بنابراین باید برای کاهش تنش تلاش کرد.

وی در ادامه در مورد برجام گفت: این توافق هنوز وجود دارد من به تهران رفتم تا نشان دهم این توافق زنده است و ما به تعهدات خود در قبال برجام متعهد هستیم.

ماس در ادامه در مورد اینستکس هم گفت: اینستکس آماده است و به زودی اولین مبادله از طریق آن اجرایی می‌شود. اینستکس قابلیت اجرای مبادلات بین‌المللی را هم دارد اما شرکت‌ها باید در این مورد تصمیم بگیرند. در واقع شرایط برای شرکت‌ها سخت است و این موضوع نتیجه فشار حداکثری آمریکا بر ایران است.

وی در ادامه بر لزوم مذاکره برای حل تنش‌ها تاکید کرد و گفت: اگر ما جنگ را نمی‌خواهیم، باید برای کاهش تنش تلاش کنیم، باید مذاکره‌ها و جلسه‌های متعددی در این زمینه انجام شود. باید از جنگ احتمالی خودداری کرد؛ چراکه چنین جنگی بسیار فراگیر خواهد بود و به نفع هیچکس نیست.

ماس در پایان افزود: من خوشحالم که ترامپ از حمله به ایران منصرف شد. امیدوارم آمریکا به فشار اقتصادی در مورد ایران اکتفا کند و به دنبال حمله نظامی علیه ایران نباشد. ما و کشورهای مختلف جلسات متعددی با ایران برگزار خواهیم کرد تا از هرگونه درگیری نظامی جلوگیری کنیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آلمان ایران آمریکا اروپا برجام ترامپ هایکو ماس اینستکس تنش میان ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۲۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد+شرایط

بیست و یکمین حراج شمش طلا بناست روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران درحالی بناست هفته آینده برگزار شود که طی 20 حراج حضوری شمش طلا در این مرکز و طی 3 ماه حجم معاملات طلا از مرز 2,7 تن گذشت.

فروش 2.7 تن طلا در 20 حراج/ امروز چقدر طلا فروخته شد؟

 

 حراج حضوری شمش طلا از 27 دی ماه 1402 در مرکز مبادله ایران آغاز و با گذشت 3 ماه و برگزاری 20 حراج، 2716 کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل 995 در هزار معامله شد.

 بر اساس شیوه نامه نحوه برگزاری حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ارز و طلای ایران مورخ 9 بهمن ماه 1402، بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد، روز یک‌شنبه 9 اردیبهشت سال 1403 برگزار می‌شود. 

زمان جلسه حراج از ساعت 12 تا 16 است و وجه الضمان مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال (3،500،000،000 ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت 24 روز شنبه هشتم اردیبهشت سال 1403 مبلغ وجه الضمان را پرداخت کند.

طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تایید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد+شرایط
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • آخرین وضعیت خرید شمش در حراج مرکز مبادله | خرید شمش افزایش یافت
  • افزایش ۱۷ برابری خرید شمش در حراج مرکز مبادله
  • افزایش ۱۷برابری خرید شمش طلا در مرکز مبادله
  • مقاومت ژاوی در تمرین: جواب هیچکس را نداد
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است