Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@16:07:02 GMT

آشنایی با انواع بلیط هواپیما

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۲۲۹۸

آشنایی با انواع بلیط هواپیما

بلیط‌های هواپیما انواع مختلفی دارد که بارها هنگام خرید نام آن‌ها را شنیده‌اید. بااطلاع از اصطلاحات بلیط، انتخاب شما هوشمندانه‌تر خواهد بود. زیرا بر اساس نیازهای پروازی خود اقدام به خرید کرده‌اید. ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹ بازار نظرات - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم بنا بر اعلام آژانس هواپیمایی ستاره ونک، بلیط‌های هواپیما در تمامی ایرلاین‌ها انواع مختلف دارند، آشنایی با انواع بلیط هواپیما و تعریف هرکدام به مسافران کمک می‌کند تا با توجه به مقصد و شرایط مناسب‌ترین بلیط را برای سفر انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان مثال  بلیط ماهان  در دو نوع چارتر و سیستم به فروش می‌رسد، دانستن تفاوت این بلیط‌ها نه‌تنها اطلاعات پروازی شما را بالا برده بلکه به خرید بلیطی مقرون‌به‌صرفه نیز منجر خواهد شد؛ بنابراین در این مطلب آژانس هواپیمایی ستاره ونک به تعریف انواع بلیط هواپیما و تفاوتشان با یکدیگر پرداخته است.

انواع بلیط هواپیما

بلیط یکطرفه (One Way)

بلیط هواپیما یکطرفه یا به اصلاح One Way بلیط‌هایی هستند که به صورت یکطرفه و فقط در مسیر رفت صادر می‌شوند. نمونه این بلیط‌ها را در مسیرهای داخلی به وفور می‌توان دید؛ اما خرید بلیط هواپیما یکطرفه در مسیرهای خارجی جز در شرایط خاص امکان‌پذیر نمی‌باشد. به عنوان مثال چنانچه بخواهید با  بلیط ایرعربیا  به یکی از کشورهای آسیای شرقی سفر کنید، می‌بایست حتماً بلیط رفت‌وبرگشت را همراه داشته باشید.‌ اما مسافرانی که ویزای کار، ویزای دانشجویی، ویزای اقامت و ویزای مولتی کشور مورد نظر را دریافت کرده و یا دیپلمات باشند، می‌توانند بلیط هواپیما یکطرفه را به آن کشور خریداری کنند.

البته در حال حاضر صدور بلیط یک‌طرفه به مقصد کشورهایی مانند ترکیه و ارمنستان که نیازی به دریافت ویزا ندارند امکان‌پذیر است. برای اطلاع بیشتر درباره شرایط خرید بلیط یک‌طرفه می‌توانید با کارشناسان بلیط در آژانس هواپیمایی ستاره ونک مشورت بگیرید.

بلیط دوطرفه (Return)

بلیط هواپیما دوطرفه یا Return به بلیط‌هایی گفته می‌شود که به صورت رفت‌وبرگشت صادر می‌شوند. این نوع بلیط‌های هواپیما در صورت اخذ ویزای کشور مقصد در تمامی مسیرهای پروازی قابل خرید هستند. البته هنگام خرید بلیط دقت داشته باشید که تاریخ برگشت با مدت اعتبار ویزا مغایرت نداشته باشد.

بلیط چارتر

بلیط چارتر شاید آشناترین نوع بلیط هواپیما باشد. بلیط‌های چارتر بلیط‌هایی هستند که توسط یک آژانس هواپیمایی از ایرلاین مشخص برای مقصد و تاریخ معین خریداری شده‌اند. سیاست نرخ‌گذاری و مسئولیت فروش این بلیط‌ها مستقیماً با آژانس هواپیمایی چارترکننده است. ازاین‌رو نرخ بلیط‌های چارتر متغیر می‌باشد.

مزیت بلیط‌های چارتری، نرخ ارزان آن‌ها نسبت به بلیط سیستمی است؛ اما بلیط‌های چارتر برخلاف سیستمی در اکثر مواقع غیرقابل کنسلی هستند و درصورت تغییر تاریخ نیز جریمه‌های بالایی را شامل می‌شوند. در صورتی که به تاریخ سفر خود مطمئن هستید، بلیط‌ چارتر در مسیرهایی مانند استانبول، ارمنستان و دبی بسیار مقرون‌به‌صرفه هستند.

بلیط سیستمی

بلیط هواپیما سیستمی بلیط‌هایی هستند که با نرخ مصوب ایرلاین‌ها و از طریق آژانس‌های هواپیمایی و یا سایت‌های معتبر خرید بلیط هواپیما به فروش می‌رسند. این بلیط‌ها در اکثر مواقع گران‌تر از بلیط‌های سیستمی هستند اما مزیت‌های بسیاری نسبت به این بلیط‌ها دارند. بلیط هواپیما سیستمی روزها و ساعات پروازی متنوع‌تری دارند و بسته به نوع ایرلاین در برخی مواقع با جریمه و یا بدون جریمه قابل کنسلی و تغییر تاریخ هستند.

بلیط یک توقفه (Stop Over)

بلیط‌های یک توقفه در دو حالت صادر می‌شوند:

1-پروازهایی که از طریق کشورهای واسطه انجام می‌شوند. به عنوان مثال در صورتی که برای سفر به وین بلیط هواپیما ترکیش خریداری شود، هواپیما یک توقف درفرودگاه استانبول خواهد داشت و سپس مسیر به مقصد وین ادامه پیدا خواهد کرد.

2-پروازهایی که مسیرهای طولانی دارند؛ مانند بلیط هواپیما به مقصد تورنتو، در این صورت با هر ایرلاینی که به تورنتو سفر کنید، یک توقف در مسیر خواهید داشت.

بلیط دو یا چند توقفه

در برخی از مسیرها هواپیما در یک یا چند فرودگاه توقف می‌کند. به این بلیط‌ها، بلیط دو یا چند توقفه می‌گویند. به عنوان مثال پرواز تهران به ونکوور با هواپیمایی ترکیش یک توقف در استانبول و یک توقف در تورنتو خواهد داشت. قبل از خرید پروازهای یک یا چند توقفه، به مدت زمان توقف و ساعت پرواز بعدی توجه کنید. این پروازها در اکثر اوقات ارزان‌تر از پروازهای بدون توقف هستند.

بلیط با چند کلاس پروازی

این بلیط‌ها را می‌توان زیرمجموعه بلیط‌های یک یا چند توقفه دانست. در پروازهای دارای توقف مسافر می‌تواند در پرواز اول یکی از کلاس‌های پروازی اکونومی، پرمیوم اکونومی، بیزینس کلاس و ... را رزرو کرده و در پرواز بعدی یک صندلی با کلاس پروازی متفاوت را انتخاب کند. با انتخاب بلیط هواپیما با چند کلاس پروازی مسافر امکان این را دارد که کلاس‌های پروازی مختلف را تجربه کند.

بلیط با توقف اجباری (Lay Over)

در پروازهایی که مسیر طولانی دارند، هواپیما برای سوختگیری یا دلایل اجباری دیگر مجبور به توقف خواهد بود. به این نوع بلیط توقف اجباری یا به اصطلاح Lay Overگفته می‌شود.

بلیط رفت و برگشت با مقصد متغیر

بلیط رفت و برگشت متغیر بلیط‍‌هایی هستند که مسافر از مبدأ به مقصد می‌رود اما پرواز برگشت به مبدأ از مکان دیگر انجام می‌شود. مثلاً پرواز رفت در مسیر تهران – تورنتو است و پرواز برگشت در مسیر مونترال –تهران انجام می‌شود.

آژانس هواپیمایی ستاره ونک با کادر مجرب و حرفه‌ای خود صادر کننده انواع بلیط هواپیما به تمامی مقصد ایران و جهان می‌باشد. شما می‌توانید جهت مشاوره و رزرو بلیط هواپیما با کارشناسان این آژانس تماس گرفته و یا به آدرس میدان ونک، نرسیده به چهارراه جهان کودک، پلاک 53 مراجعه نمایید.

انتهای پیام/

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط تسنیم تأیید و یا رد نمی‌شود.

R1234/P/S1407/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رپورتاژ آگهی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۲۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ترازو دیجیتال

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، جهت خرید ترازوی دیجیتال باید به اصل بودن ترازو توجه نمائید. این مسئله که مطمئن شوید با استفاده از بهترین متریال‌ها انواع ترازوهای دیجیتال را تولید کرده اند بسیار مهم است. ترازوهای دیجیتال اصل و با کیفیت مدت زمان زیادی کار می‌کنند و در مکان‌های متفاوت قابل استفاده هستند. شما باید کارایی ترازوهای دیجیتال را بررسی نمائید و سپس یکی از آنها که مناسب است را سفارش دهید. توجه داشته باشید که هر یک از ترازوهای دیجیتال اصل توسط برندهای معتبر تولید می‌گردند. فروش ترازوی دیجیتال اصل اگر همراه با ضمانت‌نامه معتبر باشد مشتریان با خیال راحت می‌توانند ترازوها را سفارش دهند. فروشگاه‌های معتبر شرایط خرید به صرفه‌ای را برای تهیه ترازوها فراهم می‌کنند. شما می‌توانید انواع ترازوهای اصل دیجیتال را همراه با ضمانت نامه بخرید و در مکان‌های گوناگون استفاده کنید. هر یک از ترازوهای دیجیتال اصل که دارای ضمانت‌نامه می‌باشند طبق استاندارد مشخص شده‌ای به فروش می‌رسند. قیمت ترازو دیجیتال خوب و با کیفیت را باید به صورت روزانه ارزیابی کنید. با بررسی روزانه قیمت انواع ترازوهای دیجیتال در بهترین بازه زمانی قادر به خرید آنها خواهید بود. هر یک از ترازوهای دیجیتال طبق استاندارد خاصی قیمت گذاری خواهند شد. اگر اطلاعاتی در مورد نحوه قیمت گذاری ترازوهای با کیفیت دیجیتال ندارید می‌توانید با کارشناسان فروش مشورت کنید. کارشناسانی که ارائه دهنده ترازوهای دیجیتال با کیفیت و خوب هستند تمامی نکاتی که مربوط به کارایی ترازو است را برایتان توضیح می‌دهند.

جهت خرید ترازو دیجیتال با کیفیت و اصل باید در مورد برند تولیدی ترازو آگاهی بیشتری به دست آورید. هر یک از ترازوهای با کیفیت دیجیتال نیاز است که طبق استاندارد خاصی کار کنند و وزن دقیق کالا را نشان دهند. انواع ترازوهای با کیفیت دیجیتال را باید از نظر استانداردهای متفاوت بشناسید و سپس ترازوها را از کارشناسان بخرید.

خرید ترازوی دیجیتال ایرانی

برندهای ایرانی زیادی هستند که ترازوی دیجیتال را تولید می‌کنند. شما برای خرید ترازوهای دیجیتال ایرانی باید در مورد کیفیت ترازو اطلاعات بیشتری به دست آورید. برندهای معتبر ترازو دیجیتال را باید بشناسید و سپس یکی از ترازوها را بخرید. هر یک از ترازوهای ایرانی که کیفیت خوبی دارند مدت زمان زیادی در مکان‌های متنوع استفاده می‌شوند. انواع ترازوهای دیجیتال ایرانی را باید از نظر کیفیت و عملکردی که دارند ارزیابی کنید و سپس ترازوها را بخرید.

فروش ارزان ترازوی دیجیتال ایرانی در نمایندگی موجب شده که بسیاری از مشتریان ترازوهای ایرانی را سفارش دهند. نمایندگی ارائه دهنده بهترین و با کیفیت ترین ترازوهای ایرانی دیجیتال می‌باشد. انواع ترازوهای ایرانی دیجیتال طبق استانداردهای مشخص شده‌ای تولید می‌شوند. هر یک از ترازوهای ایرانی در دسته بندی‌های متنوعی به فروش می رسند. شما می‌توانید ترازوهای کیلوگرمی و گرمی را از بین برندهای ایرانی انتخاب کنید و آنها را در مکان‌های گوناگون استفاده کنید.

قیمت هر یک از مدل‌های ترازوی دیجیتال ایرانی با یکدیگر فرق دارد. شما می‌توانید انواع ترازوهای ایرانی که با قیمت متفاوتی در بازار به فروش می رسند را بر اساس نیاز خود بخرید. اگر نمی‌دانید کدام یک از ترازوهای ایرانی را سفارش دهید بهتر است با کارشناسان فروش مشورت کنید. کارشناسانی که ارائه دهنده ترازوهای ایرانی دیجیتال هستند در مورد کیفیت و قیمت ترازو شما را راهنمایی می‌کنند.

اگر قصد خرید ترازوی دیجیتال ایرانی را دارید باید به گارانتی که مربوط به ترازو است توجه داشته باشید. برخی از تولیدکنندگان ترازوهای ایرانی را بدون ضمانت نامه وارد بازار می‌کنند. اگر ترازوها گارانتی نداشته باشند شما نمی‌توانید تعمیر و تعویض قطعات را به راحتی انجام دهید.

خرید بهترین برند ترازوی دیجیتال

اگر به دنبال بهترین برند ترازوی دیجیتال هستید باید رضایت مشتریان از انواع برندهای ترازو را بررسی کنید. امروزه برندهای متفاوتی از ترازو دیجیتال را در بازار مشاهده می‌نمایید. هر یک از ترازوهای دیجیتال که برند متفاوتی دارند مشتریان زیادی را به خود اختصاص می‌دهند. بهترین برند ترازو دیجیتال کیفیت بسیار عالی دارد و شما مدت زمان زیادی می‌توانید از آن استفاده کنید. هر یک از ترازوهای دیجیتال که به عنوان برند مناسب به فروش می‌رسند قیمتشان با یکدیگر فرق می‌کند.

فروش انواع برند ترازو دیجیتال

فروش هر یک از برندهای ترازوی دیجیتال به صورت اینترنتی برای مشتریان انجام خواهد شد. مشتریانی که زمان کافی جهت خرید حضوری ترازوهای دیجیتال ندارند از روش خرید اینترنتی استفاده می‌کنند. شما می‌توانید در روش خرید اینترنتی انواع ترازوهای دیجیتال را مشاهده کنید و سپس یکی از آنها را سفارش دهید. انواع برندهای ترازو دیجیتال را باید از نظر معتبر بودن بررسی کنید و سپس یکی از آنها را سفارش دهید. کارشناسان فروش برای خرید ترازو دیجیتال می‌توانند شما را راهنمایی نمایند.

قیمت بهترین برند ترازوی دیجیتال

قیمت بهترین برند ترازوی دیجیتال را باید به صورت روزانه ارزیابی کنید. هر یک از برندهای ترازو دیجیتال با قیمت متفاوتی وارد بازار می‌شوند. اگر در مورد قیمت انواع ترازوهای دیجیتال اطلاعات کافی ندارید بهتر است به صورت روزانه قیمت آنها را در وب سایت فروشگاه بررسی کنید هر یک از استانداردهایی که مربوط به قیمت گذاری ترازوهای دیجیتال می‌باشد را کارشناسان فروش به مشتریان می‌گویند. بر همین اساس شما می‌توانید طبق نیاز و بودجه‌تان یکی از بهترین نمونه‌های ترازو دیجیتال را سفارش دهید.

خرید برند معتبر ترازو دیجیتال با گارانتی

برای خرید برند معتبر ترازوی دیجیتال باید به گارانتی ترازو توجه نمائید. این مسئله که مطمئن شوید هر یک از برندهای ترازو دیجیتال شناخته شده و معتبر هستند بسیار مهم می‌باشد. انواع ترازوهای دیجیتال که برند معتبری دارند در مراکز فروش با قیمت متفاوتی وارد بازار می‌شوند. قیمت هر یک از برندهای ترازو دیجیتال به مدل و کارایی آنها بستگی دارد.

خرید ترازوی دیجیتال آشپزخانه

امروزه مدل‌های زیادی از ترازوی دیجیتال آشپزخانه تولید می‌شوند که هر یک از آنها ویژگی خاصی دارند. شما می‌توانید ترازوهای گرمی و کیلوگرمی که در آشپزخانه‌ها استفاده می‌شوند را بخرید. دقت داشته باشید که زمان خرید ترازوی آشپزخانه دیجیتال باید در مورد برند تولیدی ترازو اطلاعات بیشتری کسب کنید. این مسئله که بدانید هر یک از ترازوهای دیجیتال آشپزخانه چه کاربردی دارند و چگونه استفاده می‌شوند بسیار مهم است. فروش ارزان ترازوی دیجیتال آشپزخانه به صورت اینترنتی انجام می‌گردد. شما می‌توانید مدل‌های زیادی از ترازوی آشپزخانه دیجیتال که قیمت متفاوتی دارند را مشاهده کنید. پس از مشاهده انواع ترازوهای آشپزخانه دیجیتال می‌توانید یکی از آنها را که بیشتر نیاز دارید بخرید. دقت داشته باشید پیش از خرید ترازوهای آشپزخانه دیجیتال باید استانداردهایی که مربوط به کیفیت ترازو است را بررسی کنید. قیمت ترازوی دیجیتال آشپزخانه بر اساس فاکتورهای متفاوتی تخمین زده می‌شود. شما می‌توانید ترازوهای آشپزخانه دیجیتال که قیمت مناسبی دارند را برای وزن کردن مواد غذایی بخرید. دقت داشته باشید که هر یک از ترازوهای آشپزخانه طبق کیفیت و عملکردی که دارند، قیمت گذاری می‌شوند. هر یک از ترازوهای دیجیتال آشپزخانه را می‌توانید از نمایندگی بخرید و هزینه به صرفه‌ای را برای خرید ترازو پرداخت نمائید. برای خرید ارزان ترازوی دیجیتال آشپزخانه نیاز است که استانداردهای مربوط به کیفیت ترازو را بشناسید. توجه داشته باشید که برخی از ترازوهای ارزان دیجیتال بی کیفیت هستند و توسط تولید کنندگان غیر معتبر تولید می‌شوند. بنابراین خرید ترازوهای دیجیتال را باید از نمایندگی انجام دهید تا از کیفیت و کارایی ترازو مطمئن شوید. هر یک از ترازوهای دیجیتال اصل آشپزخانه بسیار دقیق هستند و طول عمر زیادی دارند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6097351

دیگر خبرها

  • قیمت قالب فلزی لبه ۵ با قیمت دلار بالا رفت؟!
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • خرید ترازو دیجیتال
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir
  • بلیط فروشی بازی سپاهان و استقلال خوزستان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladsepahansport
  • مقصد نهایی سردار آزمون مشخص شد
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • مدت زمان اخذ ویزای توریستی دبی چقدر است؟
  • (ویدئو) طرح آتش‌بس مصر؛ توقف جنگ یا خرید زمان برای اسرائیل؟
  • ویدیو/ طرح آتش‌بس مصر؛ توقف جنگ یا خرید زمان برای اسرائیل؟