Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا حیدری پیش از ظهر امروز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی مدارس لرستان با اشاره به اینکه ما آمده ایم برای کار جهادی با هم، اظهار داشت: ‬ با تمام توان و قوا آمده ایم. خواستیم نیاییم اما حالا که آمده ایم با تمام توان آمده ایم.

وی با بیان اینکه یک کار جهادی با کمک خیرین در نوسازی مدارس لرستان انجام خواهیم داد، تصریح کرد: اصل کار ما بر اساس تعامل و همدلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر در ایلام موفق بوده ایم به دلیل تفاهم، تعامل و کار جهادی بوده است.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان با تاکید بر اینکه در چندسال اخیر ایران اسلامی درگیر بلایای طبیعی زیادی بوده است، افزود: استان ایلام هم از این قضیه مستثنی نبود. زلزله مورموری، سیل ایلام در سال ۹۴، زلزله سرپل ذهاب و سیل اخیر که ایلام هم صدمه دید؛ از مواردی است که به زیرساخت‌های استان ایلام خسارت زد.

استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس استان

حیدری با اشاره به اینکه سه تا چهار مرحله بحران را در ایلام پشت سر گذاشتیم، ان شاء الله بتوانیم در بحث جبران خسارت سیل پلدختر هم با برنامه ریزی جهادی کار کنیم، ادامه داد: نیاز داریم تلاش ها را در دو حوزه سیل و استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس استان افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه در اولین فرصت باید مکان یابی احداث فضاهای آموزشی را داشته باشیم چون زمان خیلی کم است و کمبودها را باید به حداقل برسانیم، تصریح کرد: مطمئن باشید با تمام صداقت و توان و انرژی آمده ایم تا با تعامل و برادری و بر اساس مأموریت سازمانی که داده اند کار کنیم.

۴۶

کد خبر 1273238

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شهریه مدارس مدرسه دانش آموز سلامت دانش آموزان استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۲۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری

مهدی پژوهش مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری گفت: برای تعامل و همکاری هر چه بیشتر بین اداره کل استاندارد و دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی استان، چهارمین دفتر استاندارد و استانداردسازی در محل دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید

افتتاح سومین دفتر استاندارد و استانداردسازی چهارمحال و بختیاری

وی، ارتباط بین نهاد‌های دولتی و مراکز دانشگاهی و علمی را برای سرعت بخشیدن به سیر پیشرفت و تعالی کشور لازم دانست و افزود: بر اساس مصوبات شورای عالی استاندارد استان و شورای سیاست‌گذاری تدوین و ترویج استاندارد، در این مراکز، دفاتر ارتباط با استاندارد راه‌اندازی و تفاهم نامه‌های همکاری منعقد می‌شود.

پژوهش افزود: آگاه‌سازی و آموزش همگانی در خصوص استاندارد، مشارکت در فعالیت‌های پژوهشی و مطالعاتی استاندارد‌های پژوهش محور ملی و بین المللی، عضویت در کمیته‌های فنی متناظر به عنوان یک عضو فعال در بررسی پیش نویس استاندارد‌ها و ارائه نظرات اصلاحی، ترویج استاندارد‌ها و ارتباط مستقیم کارشناسان استاندارد، دانشجویان و پژوهشگران با این دفتر از اهداف مهم این دفاتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • ثبت ۱۰۸ میلی‌‌متر بارش باران در رومشکان
  • تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان ایلام باز است
  • عقب‌ماندگی‌های لرستان را با کار جهادی جبران کنیم
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری
  • هشدار فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان تهران
  • ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد
  • توسعه صادرات و جذب سرمایه‌گذار را برای ایلام دنبال می‌کنیم
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز