Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:56:49 GMT

پروژه مهر مدارس مازندران از قائمشهر آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۲۶۱۵

پروژه مهر مدارس مازندران از قائمشهر آغاز شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیر ل آموزش و پرورش مازندران در این آیین از مدیران مدارس استان خواست تا در طول اجرای پروژه مهر از ورود افراد غیرمسئول و بدون مجوز به مدارسجلوگیری کنند.

عسگری نیکزاد گفت: همه ما در مجموعه آموزش و پرورش امانتدار مردم هستیم. این امانت گرانبهاتر و سنگین تر است و بنا بر این باید برای حفظ آن تحت هر شرایطی از ورود افراد بدون مجوز به مدارس جلوگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در گذشته سوابقی وجود داشت که افرادی تحت عناوین مختلف همچون آموزشی، ورزشی و غیره به مدارس ورود پیدا می کردند که شایسته مدرسه نیست و مدیران مدارس باید هوشمندانه عمل کرده و از ورود این افراد غیرمسئول و بدون مجوز به مدارس جلوگیری کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با تاکید بر اینکه در پروژه مهر عواملی همچون ساماندهی نیروی انسانی، زیباسازی فضای مدارس بسیار مهم است، گفت: به پاس زحمات همه مدیران مدارس در شهرستان ها، ما سه سال متوالی رتبه ۱۰۰ را در پروژه مهر مازندران کسب کردیم.

پروژه مهر از سال ۹۳ در مدارس کشور به اجرا گذاشته شد تا در طول فصل تابستان و تعطیلی مدارس، نواقص و کمبودهای این محیط آموزشی بر طرف و محیط شاد و با نشاط برای دانش آموزان در سال تحصیلی جدید فراهم شود.

اجرای پروژه مهر از ماه تیر آغاز می شود و تا نیمه اول شهریور ادامه می یابد.

همچنین در زنگ پروژه مهر از علیرضا یوسفی قهرمان وزنه برداری جهان تجلیل به عمل آمد.

۷۳۳۴/‏۱۶۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مازندران مدرسه آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۲۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رییس اتاق اصناف خلیل آباد گفت:از آنجا که مرتب بازار در رصد بازرسان اتاق اصناف قرار دارد و از طرفی تعامل و همکاری با اصناف منجر شده است، کاسب بدون پروانه کسب نداشته باشیم.

 علی مالداران افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۷۴ مورد پروانه صنفی در شهرستان صادر شده است که اکثراً این واحد‌ها فعال و ارائه خدمات دارند.

او گفت: در شهرستان ۱۷۱۶ واحد صنفی فعال داریم که در سال جاری تا کنون ۴ مورد صدور پروانه را داشته‌ایم.

مالداران افزود: کسبه‌های با انصاف در این شهرستان منجر شده است ضمن تأمین کالا‌های مورد نیاز در فروشگاه‌ها، با قیمت ارزان‌تر در اختیار مردم قرار دهند.

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد با اشاره به اینکه براساس گزارش تعزیرات حکومتی شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌ها تخلف کمتری را شاهدیم گفت: پاسخگویی و تأمین اجناس مورد نیاز از فعالیت‌های اصناف در شهرستان است.

 

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • خط و نشان محیط زیست و میراث فرهنگی در میانکاله برای یکدیگر
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • صدور مجوز حمل سلاح برای معلمان مدارس در تنسی آمریکا
  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر_ ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد