Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@14:00:38 GMT

۳۰۰۰ بخاری نفتی مدارس لرستان جمع‌آوری می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۲۶۲۸

۳۰۰۰ بخاری نفتی مدارس لرستان جمع‌آوری می‌شود

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور به وجود ۲۵ هزار کلاس درس داری بخاری نفتی اشاره کرد و گفت: ۳ هزار بخاری نفتی مدارس لرستان جمع‌آوری می‌شود. ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، داریوش ورناصری ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان  اظهارداشت: یکی از اولویت‌های سازمان نوسازی مدارس در استان لرستان رساندن مدارس آسیب دیده ناشی از سیل به ابتدای مهر ماه است تا ان‌شالله از ابتدای مهر ماه ما دانش‌آموزی نداشته باشیم که فاقد مدرسه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از آنجا که اولویت اول ما در لرستان آماده کردن مدارس آسیب دیده لرستان است در این رابطه به مدیر کل استان تاکید کردم و اعتبارات مناسبی هم برای این هدف در نظر گرفتیم تا بتوانیم به هر شکل ممکنی که شده در مهر ماه این مدارس را آماده بهره‌برداری کنیم.

مدارس ‌سیل‌زده لرستان تا مهرماه امسال آماده می‌شو‌د / جمع‌آوری بخاری‌های نفتی از مدارسزنجان‌ 308 مدرسه تخریبی دارد؛ استاندارد‌سازی بخاری‌های نفتی مدارس روستایی‌

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور عنوان کرد: با توجه به  اینکه تعداد بخاری‌های نفتی غیر استاندارد در این استان زیادتر از سایر استان‌هاست  اولویت دوم ما در لرستان  بحث جمع آوری این بخاری‌هاست.

وی بیان کرد: ما برای جمع‌آوری بخاری‌های نفتی لرستان تامین اعتبار 100 درصدی کردیم که اولین مرحله اعتبار را بنده هفته گذشته به استان ابلاغ کردم و بیش از 5 میلیارد تومان صرفا برای بخاری نفتی لحاظ شد و مابقی را هم تامین اعتبار کردیم که ظرف یک یا دو هفته آینده به استان ابلاغ می‌شود تا در جاهایی که گاز داریم در ابتدای مهر ماه ما در استان هیچ کلاسی  نداشته باشیم که از بخاری نفتی غیر استاندارد استفاده کند.

ورناصری گفت: ما یک مناطقی داریم که بخاری  نفتی دارند و گاز نیست بنابراین چاره‌ای نداریم و حتما باید از آن بخاری‌ها استفاده شود تا زمانی که گازرسانی می‌شوند.

وی تصریح کرد: یکی از اولویت‌های کاری سازمان نوسازی مدارس جمع‌آوری کلاس‌هایی است که دارای سیستم گرمایش بخاری نفتی‌اند که در آن مناطق گاز وجود دارد و در این استان براساس آخرین آمار حدود 3 هزار کلاس درس وجود دارد که دارای بخاری نفتی‌اند در حالی که در  کل کشور حدود 25 هزار کلاس درس داریم بنابراین عزم خود را جزم کردیم که تا ابتدای مهرماه آنها را هم جمع آوری کنیم.

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور برچیدن مدارس خشت و گلی در سطح کشور را یکی دیگر از اولویت‌های سازمان نوسازی مدارس دانست و اظهارداشت: روی این موضوع خیلی بحث و تامین اعتبار کردیم البته در استان آمار نسبت به استان‌های دیگر کمتر است و عموما مدارس سنگی است.

وی افزود: بعد از جمع آوری مدارس خشتی و گلی سراغ جمع‌آوری مدارس سنگی و گلی و یا سنگی و سیمانی می‌رویم و جمع‌آوری آنها را در دستور کار داریم.

 ورناصری با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دولتی و خیران در دستور کار سازمان و استان است که باید انجام شود عنوان کرد: پروژه‌های نیمه تمام را تامین اعتبار کردیم به طوری که بخشی از اعتبارات ملی را تامین کردیم امیدواریم سازمان برنامه و بودجه  استان هم کمک کنند تا سهم خود را از محل اعتبارات دولتی استانی تامین کند و بتوانیم این پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/ ع

R41450/P1494/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۲۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان

ایمانی پور به منظور توسعه روابط فرهنگی، آموزشی، علمی و هنری بین ایران و ارمنستان، راهی این کشور شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سفارت کشورمان در ایروان، در سفری رسمی به دعوت ژانا آندریاسیان وزیر آموزش، علوم، فرهنگ و ورزش ارمنستان، محمد مهدی ایمانی پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به منظور توسعه روابط فرهنگی، آموزشی، علمی و هنری بین دو کشور، راهی ارمنستان شد.

ایمانی پور از یکی از مدارس شهر ایروان که در آن زبان فارسی به دانش آموزان مقاطع مختلف تدریس می‌شد، بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید، از روند آموزش زبان فارسی در مدارس ارمنستان ابراز خرسندی و از مقامات دولتی، مسئولان مدرسه و آموزگاران آن تقدیر و تشکر کرد.

ایمانی‌ پور با حضور در وزارت امور خارجه ارمنستان به همراه سفیر کشورمان با معاون وزیر خارجه ارمنستان دیدار و گفتگو کرد.

واکنش سفیر ایران به توافقات ارمنستان و جمهوری آذربایجان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان آخرین تعمیرات دوره‌ای واحد‌های بخاری نیروگاه شهید رجایی
  • جمع آوری بیش از ۴۵۰ مورد زوائد بصری در قزوین
  • «اصپاک» در شهر اصفهان ۱۳ هزار مشترک دارد/ بیش از ۱۰ هزار خانه بیمه آتش‌سوزی شد
  • دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان
  • مدارسی که شهریه می‌گیرند را معرفی کنید
  • تحصیل این عده از دانش‌آموزان در مدارس سمپاد رایگان است
  • نرخ شهریه مدارس غیردولتی چه زمانی اعلام می شود؟/ امکان کاهش‌ شهریه برخی مدارس
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی ۳۱ اردیبهشت
  • رفع تداخل ۹۰۰ پلاک از اراضی لرستان
  • یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی؛ گل یا پوچ