Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس که در پنجره تابستانی نقل و انتقالات قصد دارد یک مدافع به جمع بازیکنان خود اضافه کند، در روزهای اخیر مذاکراتی با محمدحسین کنعانی‌زادگان داشته و حتی صحبت‌هایی از توافق نهایی میان طرفین مطرح شد ولی به نظر می‌رسد این بازیکن فصل بعد پرسپولیسی نخواهد شد.

با توجه به اینکه تراکتورسازی تبریز هم به دنبال یک مدافع میانی است، پس از اینکه دوس سانتوس توسط دنیزلی از فهرست این تیم کنار گذاشته شد، مذاکره با نفرات دیگری برای این پست کلید خورد که یکی از آنها کنعانی‌زادگان است و حالا احتمالا پیوستن این مدافع ملی‌پوش به تیم تبریزی بیش از سفرش به تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین رو سرخپوشان تهرانی برای این پست به سراغ یک گزینه دیگر در نقل و انتقالات رفته‌اند که خالد شفیعی است. شفیعی به تازگی از سپاهان جدا شده و در روزهای اخیر صحبت‌هایی از پیوستنش به استقلال و ماشین‌سازی مطرح شده که حالا با ورود پرسپولیس به جمع مشتریان او کار جذبش برای تیم‌های خواهنش گره خورده است.

باید دید در نهایت تکلیف کنعانی‌زادگان و شفیعی برای فصل بعد چه خواهد شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز محمدحسین کنعانی زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۲۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!

آفتاب‌‌نیوز :

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قرارداد‌های فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آن‌ها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

حال مرتضی پورعلی‌گنجی از بدقولی‌های رضا درویش دلخور شده است و به نزدیکان خود اعلام کرده اگر این شرایط ادامه‌دار باشد در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند
  • ویدیو/ خالد نبی؛ زیارتگاهی شگفت
  • ویدیو/ خالد نبی؛ زیارتگاهی شگفت در دل طبیعتی چشم‌نواز
  • بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است