Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید آرش حسینی میلانی نائب رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  از آغار فرآیند ثبت‌نام انتخابات شورایاری‌ها از عصر امروز سوم تیرماه خبر داد و اظهار کرد: ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات شورایاری‌ها از امروز آغاز می‌شود و نامزدهای انتخابات شورایاری‌ها می‌توانند با مراجعه به سامانه shorayari.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

tehran.ir و بارگذاری مدارک مورد نیاز، فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کنند.

وی درباره مدت زمان ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات شورایاری‌ها گفت: مدت ثبت‌نام تا یک هفته ادامه دارد و در صورت مشارکت گسترده شهروندان، احتمال تمدید زمان آن نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: ثبت نام انتخابات شورایاری‌ها از بعدازظهر امروز آغاز می‌شود

نائب رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌ها درباره روند بررسی صلاحیت‌های ثبت‌نام کنندگان انتخابات شورایاری‌ها تصریح کرد: بررسی صلاحیت‌ها پس از پایان ثبت‌نام‌ نامزدهای انتخابات توسط هیات‌های اجرایی آغاز شده و در صورت شکایت افراد از نتایج بررسی‌ها، شکایات ابتدا در هیات‌های نظارت در مناطق و در صورت نیاز در هیات‌ نظارت مرکزی بررسی می‌شوند.

حسینی میلانی از حضور معتمدان محلات در ترکیب هیات‌های نظارت مناطق خبر داد و خاطرنشان کرد: در صورت همکاری نهادهای مسئول فرآیند رأی‌گیری انتخابات شورایاری‌ها به احتمال زیاد برای اولین بار به صورت الکترونیکی خواهد بود.

انتهای پیام/

احتمال الکترونیکی بودن فرآیند رأی گیری انتخابات شورایاری‌ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۲۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند

نحوه انتخاب رئیس هیأت مدیره پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با واگذاری باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک، بزودی (احتمالاً در پایان لیگ برتر) تغییراتی در هیأت مدیره این باشگاه صورت خواهد گرفت.

با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است رئیس جدید هیأت مدیره پرسپولیس را بانک‌های تجارت و ملت انتخاب و معرفی کنند و حتی صورتجلسه‌ای هم در این خصوص به امضای طرفین رسیده است.

بانک‌های ملت و تجارت هر کدام ۲۰ درصد از سهام پرسپولیس را در اختیار گرفته‌اند و به همین دلیل چنین تصمیمی گرفته شده است.

کد خبر 751017

دیگر خبرها

  • صدای نامزدهای انتخابات مجلس در «ایران‌صدا»
  • نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در آذربایجان شرقی
  • تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس صبح پنجشنبه به پایان می‌رسد
  • ۸ صبح فردا زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی پایان می‌یابد
  • تبلیغات صوتی نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در نرم افزار ایران صدا فراهم شد
  • شهادت رئیس هیات تطبیق مصوبات دولت با قوانین درباره قالیباف
  • همه چیز مهیای رقابت بین نامزدهای ۲ حوزه انتخابیه مجلس در فارس است
  • نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند