Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، از اعلام فراخوان بیست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران به میزبانی این استان از ۳۰ مرداد تا ۳ شهریور سال جاری خبر داد.

«عمران خودآموز»، ظهر امروز (3 تیر) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، بابیان این مطلب، اظهار کرد: این جشنواره ملی، به‌منظور گسترش و پیشبرد سطح هنری هنرمندان جوان و ارتقاء توان تخصصی آن‌ها، باهدف شناسایی و معرفی جوانان هنرمند کشور، با حضور استادان برجسته دانشگاه و هنرمندان برگزیده تجسمی

 

وی، بابیان اینکه برترین هنرمندان جوان پس از انتخاب اولیه، در کارگاه‌های آموزشی زیر نظر استادان طراز اول هنرهای تجسمی کشور در این جشنواره حضور خواهند یافت، افزود: ارتباط تصویری (پوستر)، تصویرسازی، خوشنویسی (نستعلیق)، طراحی، عکاسی، مجسمه‌سازی، کاریکاتور (کارتون)، نقاشی، نگارگری نقاشی ایرانی، گل و مرغ، تذهیب ازجمله رشته‌های هنری این جشنواره خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر شورای سیاست‌گذاری بیست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران، یادآور شد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بیست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران، می‌توانند به نشانی دبیرخانه جشنواره واقع در تهران، خیابان کارگر شمالی، بالاتر از بلوار کشاورز، خیابان صدوقی، پلاک ۱۷ مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۶۶۹۴۶۹۱۰ - ۶۶۹۴۶۹۱۱ تماس داشته باشند.

 

خودآموز، بابیان اینکه فراخوان این جشنواره بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به آدرس www.yafestival.ir اعلام‌شده است، تصریح کرد: دبیری این جشنواره «رضوان صادق زاده» و شعار جشنواره با عنوان «نرسیده به درخت، دو قدم مانده به گل» است و داوران جشنواره نیز از سوی دبیر جشنواره معرفی‌شده است.

 

وی، بابیان اینکه بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره آخرین‌مهلت ثبت‌نام در سامانه و ارسال اثر روز یکشنبه 13 مرداد خواهد بود، خاطرنشان کرد: کارگاه‌های این جشنواره، روز پنج‌شنبه 31 مرداد تا شنبه 2 شهریور برگزار و اختتامیه جشنواره هنرهای تجسمی روز یکشنبه 3 شهریور سال جاری خواهد بود.

 

دبیر شورای سیاست‌گذاری بیست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران، در پایان با دعوت از همه هنرمندان رشته‌های هنرهای تجسمی برای شرکت در این جشنواره، خاطرنشان کرد: تمهیدات و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری باشکوه این جشنواره در استان فراهم‌شده است.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد اوقات فراغت شیراز مجلس اردبیل غنی سازی اوقات فراغت مسجد خطبه نماز جمعه نماز جمعه جوانان ایران هنرهای تجسمی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۳۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»

به گزارش خبرگزاری صدا و  سیما ، آیین اختتامیه امشب با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، وزیر ورزش، رییس کمیته المپیک و پارالمپیک، روسای فدراسیون های ورزشی، پیشکستوتان، ورزشکاران و اهالی رسانه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود، این رویداد از شبکه های ورزش، سه و خبر دو، به صورت زنده پخش خواهد شد.
در این مراسم علاوه بر جوایز هشت گانه مردمی که شامل برترین گل، برترین صحنه ورزشی، برترین تیم ملی، برترین مربی، برترین ورزشکار نوجوان، برترین ورزشکار پارالمپیک، برترین ورزشکار مرد و برترین ورزشکار زن است، جوایزی همچون حامیان خارجی و داخلی فسطین (جایزه شهید سلیمانی)، رفتار جوانمردانه (جایزه غلامرضا تختی)، یک عمر زندگی ورزشی، فدراسیون برتر ورزشی و .... اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان القوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان االقوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر