Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حسن کرباسی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: در مجموعه باشگاه استقلال نیاز به هاهنگی و تعامل بین معاونت‌ها وجود داشت و «امیر حسین فتحی» به من این مأموریت را داد تا این نقش را بر عهده بگیرم.
وی افزود: در گذشته ناهماهنگی‌هایی میان ارکان مدیریتی وجود داشت و باعث می‌شد برخی ناهمانگی ها شکل بگیرد و امیدوارم با این انتصاب تعامل در امور اجرایی و اداری باشگاه استقلال برقرار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مشاور اجرایی استقلال خاطرنشان کرد: استقلال روند رو به رشدی را آغاز کرده است و امیدواریم با انتخاب استراماچونی که مربی بزرگ و کارنامه داری است روزهای خوبی برای هواداران استقلال رقم خورده و آنها بتوانند در لیگ نوزهم شاهد موفقیت‌های تیم محبوبشان باشند.
کرباسی تصریح کرد: مدیریت باشگاه استقلال تلاش زیادی می‌کند تا بستر و شرایط لازم برای حضور پر قدرت این تیم در مسابقاتی که پیش روست فراهم شده و بهترین عملکرد از سوی استقلال را شاهد باشیم.
مدیرعامل باشگاه استقلال طی حکمی حسن کرباسی را به عنوان مشاور اجرایی این باشگاه منصوب نمود.
امیر حسین فتحی ضمن انتصاب حسن کرباسی به عنوان مشاور اجرایی باشگاه استقلال ابراز امیدواری کرد کرباسی در این جایگاه بتوانند در جهت هماهنگی و تعامل بین معاونت‌ها و ارکان باشگاه علی الخصوص اموراجرایی نقش آفرینی نماید و در راستای کمک به بخش مدیریتی باشگاه تلاش نماید.
 

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۳۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل سازمان همکاری اسلامی با طالبان

حسین ابراهیم طاها دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در اجلاس عمومی این سازمان با اشاره به افغانستان گفت سازمان همکاری اسلامی تعامل خود با طالبان را در چارچوب رویکرد بشردوستانه و گفتگوی سازنده ادامه می‌دهد.

وی در ادامه نیز از کشورهای عضو خواست تا از طریق صندوق امانی بشردوستانه افغانستان که تحت نظارت و مدیریت بانک توسعه اسلامی قرار دارد به تلاش‌های بشردوستانه سازمان همکاری اسلامی در افغانستان کمک کنند.

پانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی عنوان «تقویت وحدت و همبستگی از طریق گفتگو برای توسعه پایدار» از 4 تا 5 می (15 تا 16 اردیبهشت) در گامبیا در حال برگزاری است.

گفتنی است «عبدالقهار بلخی» سخنگوی وزارت خارجه طالبان نیز به همراه هیئتی به نمایندگی از هیئت حاکمه افغانستان در این اجلاس شرکت کرده است.

به گفته بلخی، هیئت طالبان قرار است در حاشیه این دیدار با مقامات عالی سازمان همکاری اسلامی و نمایندگان کشورهای عضو پیرامون مسائل دوجانبه و چندجانبه گفتگو کند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ناظر داوری بازی گل گهر و شمس آذر: لباس دو تیم در جلسه هماهنگی مشکلی نداشت، زیر نور مشکل ایجاد شد!
  • تعامل سازمان همکاری اسلامی با طالبان
  • پورموسوی: برخوردها متفاوت است/ داوری نباید شبهه ایجاد کند
  • پورموسوی: انتخاب داور شمالی برای بازی با سپاهان درست نبود؛ ذهنیت‌ها قبل از بازی نباید ایجاد شود
  • پورموسوی: داور بازی با سپاهان شاید شبهه ایجاد کند
  • پورموسوی:داور بازی با سپاهان شمالی است؛ شاید ذهنیت ایجاد شود
  • حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن
  • شما مدیرعامل استقلال نخواهی شد! | تصمیم مالک جدید برای آبی ها در پایان فصل
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • خطیر رفت، تغییرات دیگری هم در راه است/ سمیعی سرپرست شد که آخر فصل او هم برود!