Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ایرج کهریزی در بیان جزئیات این حوادث اظهار داشت: در نخستین سانحه رانندگی که روز گذشته بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری تیبا در کیلومتر ۶۴ لاین غربی محور ساوه - تهران به وقوع پیوست، یکی از سرنشینان آن بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان سپرد و راننده و یکی دیگر از سرنشینان نیز مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان مرکزی ادامه داد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت این تصادف را عدم توجه به جلوی راننده خودرو بیان کرده است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در سانحه‌ای دیگر که در همین روز، در کیلومتر ۳۱ محور اراک - توره، بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با گاردریل کنار جاده رخ داد، یکی از سرنشینان آن بر اثر شدت جراحات وارده جان باخت و راننده و ۲ سرنشین دیگر خودرو نیز مجروح شدند.

رئیس پلیس راه استان مرکزی اظهار داشت: کارشناس تصادفات پلیس راه عدم توجه به جلو از سوی راننده خودرو را علت حادثه مذکور بیان داشته است.

وی افزود: سومین حادثه رانندگی روز گذشته براثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری سمند با خودروی پراید در محور شهباز - شازند به وقوع پیوست که در این سانحه یکی از سرنشینان خودروی پراید بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرد و راننده و ۲ سرنشین دیگر آن نیز مجروح شدند.

کهریزی بیان داشت: کارشناس تصادفات پلیس راه علت این تصادف را انحراف به چپ راننده سواری سمند اعلام کرده است.

کد خبر 4649756

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی استان مرکزی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۳۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفت مصدوم و کشته بر اثر برخورد سواری تارا و پراید در بویین میاندشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: ظهر امروز بر اثر برخورد یک دستگاه سواری تارا و پراید در محور بویین میاندشت -الیگودرز، پل نوغان سه نفر مصدوم و چهار نفر باختند.
سرهنگ علی مولوی افزود: کارشناسان پلیس عدم رعایت حق تقدم سواری پراید را علت این حادثه اعلام کردند.

دیگر خبرها

  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • هفت مصدوم و کشته بر اثر برخورد سواری تارا و پراید در بویین میاندشت
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه
  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل