Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فرهاد مجیدی، سرمربی تیم امید ایران پس از جلسه امروز با رییس، سرپرست دبیرکلی و مسئولان بخش های مختلف فدراسیون فوتبال عنوان کرد: از حمایت های صورت گرفته از سوی فدراسیون در راه برپایی نخستین اردوی تیم ملی امید کمال سپاس را دارم. ما در این اردو به بررسی وضعیت بازیکنان قبلی و همچنین گروهی از نفرات جدید پرداختیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اردوی تیم امید در بهترین شرایط ممکن برپا شد.خوشحالم که مجموعه ای از بازیکنان مستعد و با انگیزه را در اختیار داریم. این نفرات استعدادهای درخشان برای فردای فوتبال کشور هستند و شکی نیست که در سال های آتی پیراهن تیم بزرگسالان را برتن خواهند کرد. این موضوع مسئولیت آنها را بیشتر می کند.

مجیدی خاطرنشان کرد: اینکه فدراسیون فوتبال نگاه دور اندیشانه ای به آینده دارد موضوع بسیار مهمی است. در جلسه امروز کلیه جزییات اردویی، مسابقات، پشتیبانی، بین امللی با حضور آقای تاج مورد بررسی قرار گرفت و تاکیدات رییس فدراسیون به بخش های زیر مجموعه باعث دلگرمی برای من است. برنامه های تیم امید با همراهی مدیر تیم در روزهای آتی پیش خواهد رفت و همه با انگیزه بالا در روند آماده سازی تیم شرکت خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردوی تیم ملی ایران فدراسیون فوتبال فرهاد مجیدی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۳۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم

ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم

دیگر خبرها

  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم
  • تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • وظیفه قالیشویی چیست؟
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند