Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@15:08:47 GMT

نرخ معاینه فنی خودروها 55 درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۴۶۳۹

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران از افزایش حدود 55 درصدی نرخ معاینه فنی خودروها خبر داد.

به گزارش فارس، سید نواب حسینی‌منش مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران درباره نرخ جدید معاینه فنی خودرو، اظهار داشت: نرخ معاینه فنی از سال 94 هیچ افزایشی نداشت و با توجه به بالا رفتن هزینه‌ها، پیگیری‌هایی صورت گرفت و سرانجام در جلسه هیأت دولت افزایش نرخ معاینه فنی مصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنابراین بر اساس این مصوبه از ابتدای تابستان نرخ معاینه فنی خودروها از 22 هزار تومان به 37 هزار تومان رسید و در واقع با افزایش حدود 55 درصدی همراه بوده است.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران ادامه داد: در حال حاضر نرخ معاینه فنی همه خودروهای سبک 37 هزار تومان و خودروهای سنگین 57 هزار تومان در نظر گرفته شده است که میزان معاینه فنی خودروهای سنگین پیش از این 35 هزار تومان بود.

حسینی‌منش خاطرنشان کرد: خودروهای دوگانه‌سوز علاوه بر ضرورت انجام معاینه فنی باید مخزن CNG همچنین تجهیزات و قطعات گازسوز آن نیز توسط کارشناسان بررسی شود که دریافت وجه برای این موضوع متفاوت از معاینه فنی است و باید به سازمان استاندارد پرداخت شود.

وی گفت: بررسی مخزن CNG خودروهای دوگانه سوز 22 هزار تومان هزینه دارد که تغییری نسبت به گذشته نداشته است ولی برای بازدید مجدد تا فاصله 15 روز از نوبت اول بررسی و بازدید مخزن CNG مبلغ 8 هزار تومان دریافت می‌شود که پیش از این 5 هزار تومان بوده است.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران عنوان کرد: از همه مراکز معاینه فنی شهر تهران تنها 5 مرکز برای شهرداری است و 16 مرکز دیگر معاینه فنی همچنین خطوط سیار برای بخش خصوصی بوده که ما فقط برنامه نظارت و راهبردی برای آن داریم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نرخ معاینه فنی خودروها افزایش مصباح یزدی جبهه پایداری اسحاق جهانگیری داماد روحانی پرونده الکترونیک سلامت مارک اسپر کمال خرازی بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۴۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا آغار شد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سایپا اعلام کرد: پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگ یها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR اقدام کرده در روز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱پیامک به آنها ارسال شده می رساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل فراهم شده است.

زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات

کد خبر 848599 برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو گروه خودروسازی سایپا خودرو خودرو - ایرانی

دیگر خبرها

  • تمام خودروهای داخلی باید به ردیاب مجهز شوند
  • تجهیز تمامی خودروهای داخلی به ردیاب
  • خبر پلیس درباره مجهز شدن خودروهای داخلی به یک امکان مهم
  • فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا آغار شد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل
  • توضیحات پلیس برای عدم شماره‌گذاری تاکسی‌های برقی و ون‌ها
  • ۶۳مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمت رسانی می کنند
  • مالکان خودروهای توقیف شده در پارکینگ برای ترخیص ماشین اقدام کنند
  • سهمیه سوخت این خودروها قطع می شود
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی