Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم کروات پرسپولیس به دنبال دریافت مطالباتش از این باشگاه.

طرفداری- باشگاه پرسپولیس به هشدارهای ماریو بودیمیر برای پرداخت مطالباتش توجهی نکرد تا اینکه این بازیکن تصمیم گرفت از طریق فیفا اقدام کند. مهاجم کروات سرخپوشان که یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد داشت به دلیل عدم دریافت مطالبات خود با ارسال نامه‌ای به فیفا ضمن فسخ قرارداد یکطرفه خواهان دریافت تمامی حق و حقوقش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم، باشگاه پرسپولیس پیش از این هم مشابه چنین پرونده‌هایی در فیفا زیاد داشت که منجر به جریمه‌های سنگین برای این باشگاه شد و به نظر می‌آید این موضوع چندان برای مدیران فعلی باشگاه پرسپولیس  اهمیتی ندارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۴۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم تأکید کرد، با گلزنی در دیدار مقابل پرسپولیس پاسخ اعتماد سرمربی تیمش را داده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شروین بزرگ بعد از پیروزی آلومینیوم مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: خدا را صدهزار مرتبه شکر. این بازی خیلی سخت بود، ولی ته دلم می‌گفت ما صعود می‌کنیم. حتی وقتی با نتیجه 4 بر 2 عقب افتادیم، می‌دانستیم صعود می‌کنیم. خدا را شکر که این امر محقق شد.

رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!

وی افزود: ما مدیون احمد گوهری هستیم. به او گفتم احمد در ضربات پنالتی کار را در بیاور که خدا را شکر عالی کار کرد.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم راجع به اینکه در چند وقت اخیر فشار زیادی بابت عدم موفقیت در گلزنی و نارضایتی هواداران تجربه کرد، گفت: هواداران چرا ناراضی بودند؟ نه، فشاری روی من نبود. آخر من بازی نمی‌کردم که بخواهم گل بزنم. باید بگویم که به تصمیم کادر فنی احترام می‌گذاشتم. در مس کرمان مهاجم فیکس تیم مجتبی حسینی بودم. کل بازی‌ها مرا بازی می‌داد و سبک او را می‌دانستم. این سرمربی ترکیب خود را سخت تغییر می‌دهد. من هم در کل فصل اعتراضی نکردم و خدا را شکر در زمانی که به من داده شد؛ جواب اعتماد او را دادم. 

بزرگ در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش می‌تواند قهرمان جام حذفی شود، تصریح کرد: ما دو بازی سخت در جام حذفی انجام دادیم. نساجی را در خانه خودش شکست دادیم و پرسپولیس، مدعی قهرمانی را توانستیم حذف کنیم. به نظرم امکان قهرمانی در جام حذفی وجود دارد، چرا که پتانسیلش را داریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏ + جزئیات قرارداد
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد
  • عربستان اسپانسر فیفا شد!‏
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم