Web Analytics Made Easy - Statcounter

به موجب این حکم دکتر کمال الدین ناصری، دکتر امیر ملک زاده، دکتر مهدی کرمانی، دکتر حمیدرضا پوررضا، دکتر سید هادی ابراهیمی، دکتر اعظم انصاری، دکتر علیرضا آزاد، دکتر روح الله اسلامی و دکتر سلمان ساکت به عنوان اعضای این کمیته تعیین شدند.

پیش از این اعضای کمیته برنامه ریزی بزرگداشت هفتادمین سال تأسیس دانشگاه، شامل دکتر محمدجعفر یاحقی، دکتر هادی موید، دکتر بهروز مشایخی فرد، دکتر منصور معتمدی، دکتر هادی ابراهیمی، دکتر عادل سپهر و به ریاست دکتر ساکت در بهمن ماه ۱۳۹۷ تعیین و با برگزاری جلسات متعدد و بهره گیری از تجارب اعضا و جمع آوری نظرات دانشکده‌ها و واحدها، پیشنهاد های متنوعی را به تصویب رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصوبات کمیته برنامه ریزی بزرگداشت هفتادمین سال تأسیس دانشگاه فردوسی مشهد طی نامه‌ای در اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ برای ابلاغ به دانشکده‌ها و واحدهای مختلف به دکتر کافی، رئیس دانشگاه ارسال شده است.

۲۰۳۰ / ‏‬ ۶۰۵۳

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۵۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در هزار و چهارصد و هشتاد و سومین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، مرحوم عباس نوری، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان قائم (ع) مشهد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسوول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: کلیه‌های زنده یاد نوری برای پیوند به یک بیمار نیازمند کلیه به شهر شیراز منتقل شدند.

وی گفت: کبد این بیمار مرگ مغزی نیز در بیمارستان منتصریه به بانویی۳۸ ساله ساکن مشهد که سال‌ها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، پیوند شد.

خالقی افزود: همچنین قرنیه‌های این بیمار مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد ارسال شد.

دیگر خبرها

  • تمدید مسابقه کتاب شیرین تا روز بزرگداشت فردوسی
  • بانوی خیراندیش مشهدی منزل خود را به بنیاد دانشگاهی فردوسی اهدا کرد
  • گسترش فرهنگ ایران زمین در پیوستگی ملی
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • تصمیم‌گیری‌های کلان زیارتی با کمک «مرکز ملی داده‌های زیارت»
  • اعضای شورای علمی مسابقات ملی مناظره دانشجویی منصوب شدند
  • ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • هادی‌زاده مسئول برگزاری روز ملی پارالمپیک شد
  • عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری