Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@02:55:38 GMT

مجیدی: تاکیدات تاج باعث دلگرمی من است

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۵۱۹۴

فرهاد مجیدی،سرمربی تیم امید ایران پس از جلسه امروز با رییس،سرپرست دبیرکلی و مسولان بخش های مختلف فدراسیون فوتبال عنوان کرد:از حمایت های صورت گرفته از سوی فدراسیون در راه برپایی نخستین اردوی تیم ملی امید کمال سپاس را دارم.ما در این اردو،به بررسی وضعیت بازیکنان قبلی و همچنین گروهی از نفرات جدید پرداختیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- وی ادامه داد:اردوی تیم امید در بهترین شرایط ممکن برپا شد.خوشحالم که مجموعه ای از بازیکنان مستعد و با انگیزه را در اختیار داریم.به طور حتم،این نفرات استعدادهای درخشان برای فردای فوتبال کشور هستند و شکی نیست که در سال های آتی پیراهن تیم ملی بزرگسالان را برتن خواهند کرد.این موضوع مسولیت آنها را بیشتر می کند.

مجیدی خاطرنشان کرد:اینکه فدراسیون فوتبال نگاه دور اندیشانه ای به آینده دارد موضوع بسیار مهمی است.در جلسه امروز،کلیه جزییات اردویی،مسابقات،پشتیبانی،بین امللی با حضور آقای تاج مورد بررسی قرار گرفت و تاکیدات رییس فدراسیون فوتبال به بخش های زیر مجموعه باعث دلگرمی برای من است.برنامه های تیم امید با همراهی مدیر تیم در روزهای آتی پیش خواهد رفت و همه با انگیزه بالا در روند آماده سازی تیم شرکت خواهند داشت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجیدی تاج تیم امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۵۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مرحله نهایی مسابقات فوتبال مناطق امید کشور در اداره ورزش و جوانان شهرستان محموداباد برگزار شد.


در این جلسه که با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان، مسئولان باشگاه ایفاسرام (مدیر عامل، سرمربی و سرپرست) این باشگاه برگزار شد، در خصوص برگزاری هرچه بهتر این رویداد کشوری حاضرین به بحث و گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

اضافه می‌شود مرحله نهایی مسابقات مناطق رده امید کشور در گروه دوم به میزبانی باشگاه ایفاسرام محمودآباد (شهدای ملاکلا) ۹ اردیبهشت ماه در استادیوم ورزشی شهید بهشتی شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود.

تیم ایفاسرام محمودآباد در گروه دوم با تیم‌های رویان مهر، میعاد فیروزکوه، دهداری مشهد واکباتان اردبیل همگروه است.

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!
  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور