Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@04:01:22 GMT

بدنه ورزش کشور به بخش نونهالان توجه ای ندارد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۵۳۵۸

بدنه ورزش کشور به بخش نونهالان توجه ای ندارد

به گزارش ایرنا، محمد پولادگر روز دوشنبه در مجمع سالانه هیأت تکواندو البرز افزود: فدراسیون تکواندو سال گذشته در رده نونهالان و نوجوانان غوغا کرد، در گروه پسران از ۱۰ وزن، ۹ مدال گرفتیم که هفت عدد طلا بود، همین نوجوانان به المپیک رفته اند و ۶ بازیکن، چهار مدال کسب کردیم که سه تا طلا بود.

وی با بیان اینکه با وجود کسب این مدال‌ها اما آنچنان که باید دیده نشدند، گفت: نیاز است تا به رده‌های پایه نگاه ویژه‌تری شود، چرا که این دیده شدن موجب می‌شود تا سرمایه گذاری بر روی آنها شده که در نتیجه این سرمایه گذاری ها نتایج خوبی به همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پولادگر گفت: نونهالانی مانند مهلا مؤمن زاده که در سه رده سنی توانسته مدال‌های جهانی و آسیایی را کسب کند، با توجه به بخش پایه در آینده قهرمانانی چون مهلا زیاد خواهیم داشت.

وی ادامه داد: همچنین کیمیا علیزاده پیش قراول نسل طلایی دختران ما است که می‌توانند در رده‌های پایه مدال کسب کنند.

رئیس فدراسیون تکواندو افزود: امروز نونهالان و نوجوانان دختر و پسر ما در کسب افتخارات مساوی هستند و این شایستگی را دارند که در جهان افتخار آفرینی کنند.

وی اظهار داشت: رسیدن به این مهم نیاز دارد تا به این رشته در بخش پایه توجه ویژه‌تری شود، تا شاهد شکوفای و رشد هر چه بیشتر تکواندو کاران باشیم.

پولادگر در بخش دیگری از سخنان خود به بیمه مربیان اشاره و خاطر نشان کرد: طی چند سال گذشته مربیان ما دچار گرفتارهایی زیادی در بخش دیه شدند، به نحوی که برای برخی از این مربیان ناچار شدیم تا گلریزان برگزار کنیم.

وی ادامه داد: مربیان تکواندو با هدف جلوگیری از هر گونه مشکل حتماً خود را تحت پوشش بیمه قرار بدهند و در این خصوص کوتاهی نکنند.

پولادگر افزود: همچنین یکی دیگر از موارد این است که دیده شده احکام کمربندهای زرد، سبز و آبی به دست ورزشکاران رسیده نمی‌شود و در کمد مربیان مانده است.

رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران گفت: این احکام حق الناس است و نباید در کمدها باقی بمانند، مربیان باید آدرس‌های درست از ورزشکاران خود داشته باشند، از این پس هر مربی که آدرس نادرست از ورزشکار بارگذاری بکند، سایتش بسته و به دلیل تخلف در ثبت و تضییع حقوق تکواندو کار تا اصلاح آن موضوع سایت بسته می‌ماند.

وی افزود: فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران گواهینامه‌های ورزشکاران را با پست به در خانه‌های آنها می‌فرستد، انتظار ما از مربیان نیز این است که نسبت به این مساله بی توجه نباشند، چرا که اینکه ورزشکاری بتواند قدم به قدم رشد خود را ببیند موجب بالا رفتن انگیزه در وی می‌شود.

پولادگر توجه به ورزش معلولان در رشته تکواندو را یکی دیگر از اهداف فدراسیون عنوان و بیان داشت: از این قشر در باشگاه‌های خود جذب تا بتوانیم در آینده در رشته‌های پارا تکواندو نیز استعدادهای زیادی کشف کنیم.

‏۷۴۱۴/‏‬ ۶۱۵۵

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۵۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی ، سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در هشتمین و آخرین اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان کشور به میزبانی سالن فتح دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات، از روند تمرینات تیم بازدید بعمل آورد. در این دیدار که با حضور بهرام قدیمی ریاست فدراسیون هاکی همراه بود، اسبقیان با اشاره به روند پیشرفت چشمگیر رشته هاکی در کشور گفت : حضور دکتر قدیمی برای جامعه ورزش کشور بطور اعم و در فدراسیون هاکی بطور اخص باعث افتخار و مباهات است و از زمان حضور ایشان شاهد اتفاقات بسیار خوبی در فدراسیون هاکی بودیم.

معاون وزیر ورزش افزود: نگاه وزیر محترم ورزش یک نگاه یکسان به تمامی رشته های ورزشی است و انشالا در صورت کسب سکو توسط تیم ملی هاکی بانوان که برای نخستین بار خواهد بود ، پاداش درنظر گرفته خواهد شد.

وی در ادامه تمرینات تیم ملی را بسیار جدی و با کیفیت ارزیابی نمود و برای تیم ملی هاکی بانوان آرزوی موفقیت در مسابقات آسیایی پیش رو کرد.

بهرام قدیمی رییس فدراسیون هاکی نیز ضمن تشکر از حضور معاون وزیر ورزش در این اردو گفت: حضور جناب اسبقیان معاون محترم وزیر ورزش و جوانان را در این اردو باید گرامی بداریم . ایشان از جنس ورزش هستند و سابقه قهرمانی رشته دومیدانی را دارند و پیشینه درخشان در ورزش کشور از جمله ریاست چندین فدراسیون از جمله دومیدانی ، قایقرانی، ژیمناستیک، جانبازان و مدیر کل ورزش چندین استان ، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها ، مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و اکنون نیز معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای را دارا میباشند.

قدیمی افزود: ما امیدواریم تیم ملی هاکی سالنی بانوانمان با بهره گیری از سرمربی چینی- آمریکایی خانم جون کنت ول و تلاش بی وقفه بازیکنان و کادر فنی تیم بتواند برای نخستین بار در مسابقات آسیایی تایلند روی سکو برود.

خاطر نشان میگردد رقابت های هاکی سالنی قهرمانی آسیا انتخابی جام جهانی بانوان از ۲۴ لغایت ۲۷ اردیبهشت در تایلند برگزار خواهد شد و تیم ملی بانوان کشورمان ۲۰ اردیبهشت راهی این رقابت ها میشوند.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902440

دیگر خبرها

  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • واکنش کاپیتان سپاهان به «دل پرخون هواداران اصفهانی از بدنه فدراسیون»
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • تجلیل ۲۳۰ میلیاردی از مدال‌آوران ورزش با حضور رئیسی
  • سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران