Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@21:28:09 GMT

امضای ستاره استقلال به فردا موکول شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۵۴۲۸

 سید حسین حسینی که طی روز‌های گذشته و پس از انجام مذاکرات با یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال، توافق کرده بود قرارداد خود را به مدت ۲ سال با آبی‌ها تمدید کند، امروز در دفتر این باشگاه حاضر شد.

اخبار ورزشی- سید حسین حسینی به همراه مدیر برنامه هایش لحظاتی پیش از باشگاه خارج شدند و به خبرنگاران گفت: توافق کردیم و ان شالله فردا با استقلال تمدید و قراردادم را امضا خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه بان تیم فوتبال استقلال که امروز به همراه مدیر برنامه‌های خود نشستی را با مدیران استقلال داشت قرار شده فردا به صورت رسمی و پس از توافق در رقم قراردادش، امضای رسمی را پای برگه عقد قرارداد خود بگذارد.

بعد از جدایی مهدی رحمتی از تیم فوتبال استقلال تهران، حسینی دروازه بان اول آبی پوشان محسوب می‌شود و انتظار می‌رود پس از امضای نهایی در قراداد حسینی با استقلال، این دروازه بان در تمرینات حاضر شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: قرارداد استقلال حسین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۵۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد ستاره خوشتیپ پرسپولیسی در کنار پدرش + عکس

علیرضا حقیقی سال‌های طولانی را در فوتبال ملی و باشگاهی ایران پشت سر گذاشته و همچنین چندین فصل لژیونر بوده است. دروازه‌بان اسبق تیم ملی ایران که در این فصل پیراهن هوادار را برتن کرده، ۲ روز پیش ۳۵ ساله شد.

علیرضا حقیقی دو روز پیش در روز تولدش در چهارچوب دروازه هوادار برابر صنعت نفت آبادان قرار گرفت و در نیمه دوم که حریف برای رسیدن به گل تساوی تلاش می‌کرد واکنش‌های خوبی داشت.

این بازیکن سابق تیم ملی در حاشیه جشن تولدش، تصویری را همراه با پدرش منتشر کرد که در ادامه میبینید.

منبع: خبرآنلاین

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • رونالدو رکوردها را در عربستان رنده می‌کند!
  • خیرونا 4-2 بارسا: امضای ژاوی زیر حکم قهرمانی رئال
  • ستاره کره‌ای بعد از پنج سال از بایرن انتقام گرفت! ‏
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • رقابت سخت بین حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • تولد ستاره خوشتیپ پرسپولیسی در کنار پدرش + عکس
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!