Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سازمان حفاظت محیط زیست، در ابلاغ عیسی کلانتری آمده است: «در راستای اجرایی شدن بند یک از ماده ۵ شرح وظایف مرکز منطقه‌ای رامسر، به موجب این حکم جنابعالی به عنوان نماینده اینجانب و رئیس برد مدیریتی مرکز منطقه‌ای کنوانسیون رامسر در غرب و مرکز آسیا منصوب می‌شوید.

به منظور تسریع در انجام کار، به فوریت، نشست بُرد مدیریتی با حضور اعضا برای معرفی مدیر جدید مرکز منطقه‌ای تشکیل و سپس برای ادامه فعالیت و پویایی این مرکز، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم اتخاذ نمائید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است، با استعانت از خداوند متعال در پیشبرد برنامه‌های مرکز منطقه‌ای رامسر و سایر امور محوله موفق و موید باشید.»

کنوانسیون رامسر (THE RAMSAR CONVENTION ON WETLANDS) پیمانی بین‌المللی درباره حفاظت از تالاب‌های جهان است و در سال ۱۹۷۱ در شهر رامسر ایران تهیه و به امضای نمایندگان ۱۸ کشور شرکت‌کننده رسید، نام این پیمان از شهر رامسر در ایران گرفته شده و مقر آن در شهر گلند سوئیس است. تالاب‌های مشمول این پیمان با نام «تالاب رامسر» شهرت دارند و ۱۶۰ کشور عضو این پیمان هستند.

در این کنوانسیون فهرستی از تالاب‌های مهم جهان نیز تهیه شده و به «فهرست رامسر» شهرت دارد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۵۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد

رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به‌عنوان سرپرست دبیرکلی این فدراسیون منصوب کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون والیبال، سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی امیرحسین منظمی را به‌عنوان سرپرست دبیرکلی این فدراسیون منصوب کرد.

لیست پائز برای لیگ ملت‌های والیبال/ موسوی و غفور نیستند

 

در حکم رئیس فدراسیون والیبال برای امیرحسین منظمی آمده است: «احتراماً؛ با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش و نیز هماهنگی امور با نایب رئیس محترم فدراسیون، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • انتقاد چین از تاثیرات منفی گسترش «آکوس» بر صلح و ثبات منطقه
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد
  • اختلاف علنی رئیس فدراسیون و مجری تلویزیونی؛ دبیر با پیمان یوسفی دست نداد! / فیلم
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • رئیس کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد