Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست کمیته سیاسی مجمع مجالس آسیایی چهارشنبه هفته جاری به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود. ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، نشست کمیته سیاسی مجمع مجالس آسیایی چهارشنبه هفته جاری به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود که در این نشست نمایندگان پارلمان‌های آسیایی با چند دستورکار و قطعنامه این نشست را برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجمع مجالس آسیایی بزرگترین مجمع پس از IPU به شمار می‌رود که در سطح منطقه‌ای و قاره‌ای است و 56 پارلمان را مورد پوشش قرار می‌دهد که 42 کشور به صورت عضو دائم و 13 کشور به صورت ناظر هستند و این میزبانی فرصت مناسبی برای مجلس شورای اسلامی کشورمان به شمار می‌رود.

آغاز به کار اجلاس 2 روزه کمیته اقتصادی مجمع مجالس آسیاییبرگزاری نشست کمیته اقتصادی مجمع مجالس آسیایی در پاکستانپایان نشست کمیته دائم امور اجتماعی و فرهنگی مجمع مجالس آسیایی

مجمع مجالس آسیایی دارای 4 کمیته فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و اداری و مالی است که پس از برگزاری نشست کمیته سیاسی در اصفهان، کمیته اداری و مالی در شهریور و در بغداد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۵۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا تمام مدرک‌های مالی خود را بارگذاری کرد تا تاییدیه لازم را دریافت کند.

کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال به عنوان مرجع رسیدگی به مدرک‌های ارسالی با بررسی تمام پرونده‌های جاری و پیشین باشگاه در سطح طلبکاران داخلی و خارجی آنها را تأیید و نتیجه بررسی‌های خود را به AFC ارسال کرد.

همچنین خود اظهاری اعضای فصل جاری تیم مبنی بر دریافت مطالبات خود تا تاریخ دهم دی ماه ۱۴۰۲ نیز مورد تأیید کمیته صدور مجوز حرفه ای قرار گرفت و به AFC ارسال شد.

از این رو پرسپولیس هیچ پرونده جاری مالی ندارد و آنها تنها باید موارد مرتبط با واگذاری مالکیت به بخش خصوصی را تا عصر فردا بارگذاری کنند که مورد بررسی سه روزه کمیته صدور مجوز حرفه ای قرار بگیرد و نظر نهایی در این باره اعمال شود.

شایان ذکر است دوشنبه گذشته بلوک ۸۵ درصدی سهام باشگاه پرسپولیس بالاخره در تالار فرابورس به فروش رفت تا کنسرسیوم بانکی به عنوان صاحبان اصلی این مجموعه انتخاب شوند.

کد خبر 846604 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • اصفهان؛ میزبان دومین اجلاس مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا
  • بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • نشست علمی « وعده صادق و جامعه ایرانی » برگزار می شود
  • خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
  • پیگیری جلسات کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد