Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ،در این مسابقات شرعی دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی ایران، علیرضا رستمی رئیس انجمن موج سواری کشور، بلوچ رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چابهار، خانم الله دادزاده نایب رئیس هیات انجمن های ورزشی استان و جمعی از ورزشکاران نیز حضور داشتند.

 این مسابقات به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان چابهار و همکاری سازمان منطقه آزاد، دهیاری رمین، شبکه بهداشت، هلال احمر، هیئت نجات غریق، میراث فرهنگی و انجمن موج سواری استان و کشور از تاریخ 31 خرداد ماه لغایت 5 تیرماه 98 در دو بخش آقایان و بانوان در حال برگزاری می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان انتخابی تیم ملی ایران زمین گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۵۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آقایان حسینی از آذربایجان غربی، علی پور از آذربایجان شرقی، ذوالفقاری از مرکزی و روحی زاده مازندران در این دوره از مسابقات حضور دارند که در پایان یک نفر به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در چهل و هفتمین دوره مسابقات جهانی طلا و جواهر سازی فرانسه که در شهریورماه امسال برگزار خواهد شد حضور خواهد یافت.

از آذربایجان غربی در بیست و یکمین دوره مسابقات استانی طلا و جواهرسازی ۱۴ شرکت کننده  از بین ۲۰۳ شرکت کننده در این مسابقات مهارتی راهی مرحله کشوری شدند که ۳ مدال و دو دیپلم افتخار سهم استان از مسابقات کشوری بود.

سرعت دقت و روحیه با تمرکز لازم در طراحی یک جواهر در یک طرح سه بعدی معیار مهم انتخاب فرد برتر برای حضور در مسابقات جهانی است.

در دور گذشته مسابقات جهانی این رشته ایران در مسابقات ژنو سوئیس درسال ۲۰۲۲ توانست در چهل و ششمین دوره مسابقات رتبه نخست راازآن خود کرده و با کسب مدال طلای این دوره از مسابقات توسژ، خانم جلیلی قهرمان جهان شود.

دیگر خبرها

  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است