Web Analytics Made Easy - Statcounter

کار صعود ایران در لیگ ملت های والیبال سخت شده است.

طرفداری- پس از پیروزی ایران برابر استرالیا بود که سایت لیگ جهانی والیبال در خبری مدعی شد که ایران به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد لیگ ملت ها شده است. خبری که بازتاب گستره داشت و برخی از رسانه ها نیز به آن پرداختند.

همین امیر باعث شد که ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی در بازی حساب با فرانسه که می توانست کلید صعود ایران به مرحله بعد باشد، از تیم دوم استفاده کند که در نهایت نیز ایران با نتیجه 3 بر 0 شکست خورد و با توجه به پیروزی برزیل، صدرنشینی هم از چنگ ایران رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما سایت فدراسیون جهانی والیبال اشتباه کرده بود و هنوز صعود ایران به مرحله بعدی قطعی نشده است. این سایت خبرش درخصوص صعود ایران را اصلاح کرد و نوشت که ایران به صعود نزدیک شده است.

از آن طرف تیم والیبال لهستان، اگر روز گذشته به ایتالیا می باخت، کار صعودش غیر ممکن می شد و کار برای ایران خوب می شد اما آن ها نیز در یک بازی عجیب، ایتالیا را در ست پنجمی که تا امتیاز 25 رفت، شکست دادند و به صعود امیدوار ماندند. لهستانی که در هفته آخر بازی های نسبتا آسانی دارد. برعکس ایران که باید با سه تیم قدرتمند صربستان، بلغارستان و آمریکا در بلغارستان بازی کند.

ملی پوشان ایران برای قطعی کردن صعود خود نیاز دارند که یکی از این سه بازی بسیار سخت را با پیروزی پشت سر بگذارند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۵۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم با صعود به المپیک خواسته‌ فدراسیون را برآورده کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین اسفندیار قدرتی‌زن تیم ملی والیبال ایران بعد از تمرین در جمع خبرنگاران گفت: من مدت زیادی نیست که به تیم ملحق شدم. پائز انگیزه زیادی دارد که با تیم ملی ایران به نتیجه برسد قطعا همه توانش را می‌گذارد. او تمرینات جدید ارائه می‌دهد، عیب تا ایراد ما را کم کند تا تیم در آماده ترین شرایط به مسابقات اعزام شود.

وی گفت: همه بازیکنان دوست دارند صعود به المپیک را جشن بگیرند و کار نشدنی را انجام دهند. اگر تیم ملی به المپیک برود نگاه‌ها دوباره به این رشته جذب می‌شود، همانطور که الان همه منتظر هستند ببینند تیم ملی چه نتیجه‌ای کسب می‌کند. امیدواریم با صعود به المپیک خواسته‌های فدراسیون را برآورده کنیم.

اسفندیار در واکنش به این سوال که او رقیبان زیادی در ترکیب تیم ملی دارد و این موضوع باعث نگرانی او نمی‌شود، گفت: من رقیبی نمی‌بینم همه بازیکنان رفیق من هستند و ما با هم تمرین می‌کنیم. نظر سرمربی مهم است که چه بازیکنی بازی کند یا چه بازیکنی رزرو باشد.من تمام توانم را می‌گذارم، دوست دارم بازی کنم. من سرباز تیم ملی هستم و اگر نباشم تمام انرژی‌ام را می‌گذارم که تیم موفق شود.

کد خبر 6099433

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی والیبال: از شرایط بازیکنان راضی هستم؛ صعود به المپیک رویا نیست
  • سرمربی تیم ملی والیبال: صعود به المپیک رویا نیست
  • امیدوارم با صعود به المپیک خواسته‌ فدراسیون را برآورده کنیم
  • بازی دوستانه تیم فوتبال جوانان با هوادار تهران
  • کاپیتان ایران در رده سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی
  • ماجرای صعود به جام جهانی با آهنگ صادق بوقی!
  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی