Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@07:34:11 GMT

آخرین وضعیت پرونده کارت ملی هوشمند

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۵۷۴۵

آخرین وضعیت پرونده کارت ملی هوشمند

سیف الله ابوترابی گفت: تاکنون چاپخانه دولتی در دو مرحله تعدادی کارت هوشمند را تحویل ثبت احوال داده که میان متقاضیانی که در گذشته ثبت نام کرده بودند توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه با افزایش کارت‌هایی که تولید می‌شود می‌توانیم به سرعت آن‌ها را میان هموطنان فاقد کارت توزیع کنیم گفت: در حال حاضر حدود ۴۶ میلیون کارت هوشمند ملی صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان ثبت احوال تاکید کرد: همچنین ۸ تا ۱۰ میلیون نفر نیز کارت هوشمند ندارند و برای ثبت نام نیز مراجعه نکرده اند.

وی از هموطنان درخواست کرد با توجه به اینکه از اول خرداد ماه ارائه خدمات بانکی فقط با کارت هوشمند ملی انجام می‌شود به همین دلیل افرادی که تا کنون برای ثبت نام و دریافت کارت مراجعه نکرده اند هرچه زودتر به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

ابوترابی گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده قصد داریم تا پایان امسال برای تمامی افراد فاقد کارت، کارت صادر کنیم و بدین ترتیب پرونده کارت هوشمند بسته خواهد شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کارت ملی هوشمند سازمان ثبت احوال شناسنامه ابوترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۵۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی

محمد باقر خلفی گفت: حجاج البرزی برای تزریق واکسن منژیت فقط باید به درمانگاه جمعیت هلال احمر البرز واقع در چهارراه طالقانی جنب دارخانه هلال احمر و همچنین مرکز سلامت منطقه رضوانیه کمالشهر مراجعه کنند.

وی افزود: ساعت کار درمانگاه هلال احمر برای واکسیناسیون حجاج از ساعت هشت صبح الی ۱۴:۳۰ خواهد بود و حجاج با دردست داشتن مدارکی که مدیران کاروان ها اعلام کردند به نشانی کرج - چهار راه طالقانی - جنب داروخانه هلال احمر البرز مراجعه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی
  • نظارت بر حریم تهران هوشمند می شود
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان
  • تولید سامانه هوشمند تجهیزات ساختمانی
  • طرح نور هوشمند می‌شود