Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@22:02:57 GMT

نمایش «زن پشت پنجره» در هند

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۵۸۳۶

نمایش «زن پشت پنجره» در هند

فیلم کوتاه «زن پشت پنجره» به کارگردانی به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان شیراز در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه و مستند kerala هند یه نمایش در خواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه«زن پشت پنجره»  به نویسندگی و کارگردانی «کوروش شیرالی»، در  اولین حضور بین‌المللی خود  به  دوازدهمین دوره  جشنواره  بین‌المللی فیلم کوتاه و مستند  kerala هند راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این جشنواره توسط علوم و آکادمی هنر سینما کشور هند برگزار می‌شود و یکی از زیر مجموعه‌های جشنواره بزرگ و معتبر kerala هند است که بخش فیلم‌های کوتاه و مستند آن از جشنواره kerala هند در ۹ سال پیش تفکیک و بصورت مجزا برگزار می‌شود.

 

 جشنواره فیلم مستند و کوتاه kerala هند فیلم‌های کوتاه و مستند بلند و همچنین فیلم‌های کوتاه داستانی و انیمیشن را به نمایش می‌گذارد و بخش رقابتی آن تنها به تولیدات کشور هند اختصاص دارد و همه فیلم‌های خارجی در سایر بخش‌ها در بخش ویژه و خارج از مسابقه به نمایش در می‌آیند .

 

فیلم  «زن پشت پنجره»  در مدت ۱۴ دقیقه داستان زنی را روایت می کند که از محل کارش خارج می‌شود و در مسیر بازگشت به خانه احساس می کند مردی در تعقیب اوست…زن می‌خواهد بداند که مرد کیست؟

 

دیگر عوامل فیلم:بازیگر: شهرزاد شجاع الدینی و بهنام کشاورز،تدوین:کوروش شیرالی،دستیاران کارگردان: عرفان شمس، کیمیا مباشری،مدیر تصویر برداری:علی سینا آذری،طراح صدا و صدا گذاری:محمد زمان ثانی،گریم:نادیا امیری،مدیر تولید:وحید بمانی،تصحیح رنگ و نور:علی سینا آذری و فرزاد قبادی،تهیه کننده: انجمن سینمای جوانان شیراز

 

دوازدهمین دوره  جشنواره  بین‌المللی فیلم کوتاه و مستند  kerala هند ٢١ تا ٢۶ ژوئن ( ۳۱ خرداد تا ۵ تیر)  در حال برگزاری است.

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد بیرجند غنی سازی اوقات فراغت اردبیل مسجد خطبه نماز جمعه نماز جمعه مجلس فیلم کوتاه انجمن سینمای جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۵۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«قلیچ» به مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه قیلچ، پنجاه و هفتمین برنامه «مستندات یکشنبه» که زیرمجموعه سینماتک خانه هنرمندان ایران به پخش فیلم‌های مستند می‌پردازد، به نمایش فیلم مستند «قلیچ» به کارگردانی مصطفی پوریا نوری و تهیه‌کنندگی احسان اطمینان اختصاص دارد.

این برنامه ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت در سالن ناصری خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

پس از نمایش فیلم نیز نشست نقد و بررسی با حضور محمد بزرگ نویسنده و منتقد سینما، احسان اطمینان تهیه‌کننده مستند و پوریا نوری کارگردان اثر برگزار خواهد شد.

کد خبر 6098523 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • «با قید محرمانگی» از اوبرهاوزن جایزه گرفت
  • «آوای ابرها» راهی ایتالیا می‌شود 
  • «قلیچ» به مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران رسید
  • اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوان
  • اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران
  • اعلام اسامی راه یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه
  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • جایزه منتقدین جشنواره مونودرامای تونس به «آلاء» رسید
  • «آلاء» برگزیده مونودرام تونس شد
  • مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان