Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تالش در مجلس از پاسخ‌های وزیر کشور درباره نحوه انتصاب مدیران در وزارت کشور به صورت مشروط قانع شد. ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، ، در جلسه علنی عصر امروز (دوشنبه 3 تیر) مجلس شورای اسلامی، سوال محمود شکری نماینده مردم تالش از عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در دستور کار قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوع سوال نماینده تالش از وزیر کشور پیرامون انتصابات مدیران و مسئولان در وزارت کشور بود و این نماینده بر این باور بود قوانین و مقررات شورای عالی اداری در انتصابات این افراد در نظر گرفته نمی‌شود.

پس از پایان توضیحات وزیر کشور به سوال نماینده تالش ، وی به صورت مشروط از پاسخ‌های وزیر کشور قانع شد.

به گزارش تسنیم، در پایان توضیحات وزیر، مقرر شد تا کمیته‌ای متشکل از وزارت کشور، دیوان محاسبات و معاونت قوانین مجلس تشکیل شود و نحوه انتصاب مدیران و مسئولان در وزارت کشور را بررسی کنند و اگر به این نتیجه رسیدند که مشکلاتی در این زمینه وجود دارد، وزیر کشور اصلاحات لازم را انجام دهد.

انتهای‌ پیام/

R1385/P/S1,15/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۵۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است

 ابوطالب شفقت در حاشیه شورای اداری فرمانداری خرم‌آباد با اشاره به اینکه مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی فراهم شده است، اظهار داشت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرایند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

استاندار لرستان، گفت: تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها و طرف‌داران آنها از بامداد روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا هشت صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ادامه می‌یابد.

شفقت، افزود: امیدواریم که هریک از عوامل دخیل در این انتخابات به نحو احسن نقش خود را ایفا کرده و مردم پرشورتر از قبل به‌پای صندوق رأی بیایند؛ بنابراین گزارش، دومین دور انتخابات برای شکل‌گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.


 
 
 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • سرمربی بعدی لیورپول: الان هم می‌توانید تبریک بگویید
  • آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی
  • زبان طنز نیشدار است
  • مجلس یازدهم در نظارت ضعیف بود
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • امیرعبداللهیان: عملیات وعده صادق موجب همبستگی ایرانیان داخل و خارج شد
  • مورایس از سوال درباره ستاره های سپاهان عصبانی شد و نشست را ترک کرد
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی