Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا امروز (دوشنبه) در حساب توییتر خود اعلام کرد چین و ژاپن باید خودشان از کشتی‌ها و نفتکش هایشان در تنگه هرمز محافظت کنند.

وی در این توییت نوشت: چین ۹۱ درصد از نفت خود را از تنگه هرمز دریافت می‌کنند و ژاپن ۶۲ درصد و بسیاری از کشور‌های دیگر هم همینطور؛ بنابراین چرا ما باید (تا سالیان سال) از خطوط حمل و نقل دریایی کشور‌های دیگر بدون اینکه منفعتی برای ما داشته باشد، محافظت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه این کشور‌ها باید خودشان از کشتی‌های خود در مسیری که همیشه خطرناک بوده است،  محافظت کنند. ما حتی نیازی نداریم که آنجا باشیم؛ زیرا آمریکا به تازگی به بزرگترین تولیدکننده انرژی در جهان تبدیل شده است.

ترامپ در بخش دیگری از توییت خود بار دیگر با تکرار ادعای حمایت ایران از تروریسم نوشت: درخواست آمریکا از ایران بسیار ساده است: سلاح هسته‌ای تولید نکن و از تروریسم حمایت نکن.

در پی حمله چند روز پیش به دو نفتکش در دریای عمان، دولت ترامپ بار دیگر با بیان ادعا‌های دروغین و بدون هیچ مدرک و سندی، ایران را به دست داشتن در این حادثه متهم کرد. این در حالی است که این نفتکش‌ها محموله‌های متعلق به ژاپن را حمل می‌کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۶۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

EXEED در راس هرم نوآوری چری

طبق آخرین تاریخ انجمن خودروسازان ژاپن، حجم صادرات سالانه خودرو ژاپن در سال 2023 تقریباً 4.3 میلیون دستگاه است. بر همین اساس در سال 2023، حجم صادرات خودرو چین از ژاپن پیشی گرفت و به بزرگترین صادرکننده خودرو در جهان تبدیل شد.

در این میان، صادرات چری نیمی از حجم صادرات خودرو در چین را به خود اختصاص داده و برای 21 سال متوالی رتبه اول را در صادرات خودروهای سواری کسب کرده است. محصولات برند چری به بیش از 20 کشور در آسیای مرکزی، آمریکای جنوبی و اروپای شرقی صادر شده و دارای بیش از 150 فروشگاه در خارج از کشور است.

برند EXEED نیز به منظور تولید محصولات با کیفیت جهانی به منابع استراتژیک خود تکیه کرده است. این برند خودروساز با بیش از 27 سال سابقه تحقیق و توسعه فناوری‌های پیشرو در گروه چری و تاسیس هشت مرکز جهانی تحقیق و توسعه، توسعه صادرات‌محور محصولات را دنبال می‌کند. ورود EXEED به بازار ایران نیز در راستای سیاست‌های گسترش سهم بازار این شرکت در منطقه و اهمیت روزافزون اقتصادی و فرهنگی ایران، بوده است. تولید این خودرو همچنین گزینه های حمل و نقل با کیفیت و تنوع عرضه اتومبیل های لوکس در کشور را افزایش خواهد داد.

بر اساس این گزارش، EXEED آخرین برند لوکس تمام الکتریکی خود EXLANTiX را در نمایشگاه خودروی پکن، رونمایی می‌کند. این برند همچنین آخرین مدل‌های ES و ET خود را عرضه می‌کند و در مورد دیدگاه زیست‌محیطی EXEED بحث می‌کند. به گفته «یین تونگیو»، رئیس هیئت مدیره چری « EXEED» می‌خواهد با توسعه انرژی‌های جدید در رأس هرم برند چری باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899279

دیگر خبرها

  • افزایش سرعت بادجنوب غربی/ تنگه هرمز متلاطم است
  • EXEED در راس هرم نوآوری چری
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان پنجم اردیبهشت
  • رشد ابر، رگبار باران و رعد وبرق در برخی نقاط هرمزگان، ۵ اردیبهشت
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان / افزایش سرعت بادجنوب غربی
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت