Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهم‌ترین حوادث امروز (سوم تیر ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.   ۷ سارق اینترنتی دستگیر شد   سرهنگ هوشنگ کیانی فرمانده انتظامی تربت جام گفت: درپی شکایت چندتن ازشهروندان مبنی بربرداشت غیر مجاز از حساب‌های بانکی توسط افراد ناشناس پلیس فتا با بررسی‌های فنی مشخص کردند که برداشت‌ها در قالب خرید اینترنتی، قبوض و شارژ تلفن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:ماموران با اشراف اطلاعاتی ۷ نفر متهم که اقدام به برداشت مبلغ۴۰میلیون و۱۰۰ هزارریال از حساب شهروندان کرده و ساکن نقاط مختلف کشور بودند شناسایی و دستگیر کردند.   سارق حرفه‌ای در دام پلیس
سرهنگ هوشنگ کیانی فرمانده انتظامی تربت جام گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخل خودرو‌ها در سطح شهرستان تربت جام ماموران تجسس کلانتری ۱۱ با انجام یکسری تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتی موفق شدند متهم راشناسایی و دریک عملیات ضربتی دستگیرکند.

وی افزود: دربررسی‌های فنی پلیسی متهم به ۷فقره سرقت داخل خودرواعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.   کشف کالای قاچاق ۳۵۰میلیون ریالی در تربت جام

سرهنگ هوشنگ کیانی فرمانده انتظامی تربت جام گفت: مامورین انتظامی پاسگاه موسی آباد حین گشت زنی به یک دستگاه وانت مزدا مشکوک و پس از توقیف و بازرسی مقدار ۹۳۹کیلوگرم کشمش،۱۷۵کیلوگرم زیره سبزفاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.

وی افزود: ارزش کالای کشف شده ۳۵۰ میلیون ریال می‌باشدو در این رابطه دونفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند۰

انتهای پیام //ز. ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۶۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:  در پی گزارش چند فقره سرقت کامپیوتر خودرو‌های پژو در محدوده بلوار شارستان مشهد ماموران دایره تجسس کلانتری نواب صفوی با بررسی دقیق دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها تصاویری از متهم را بدست آورده و آن را در اختیار تمامی گشت‌های انتظامی حوزه استحفاظی قرار دادند.

سردار احمد نگهبان افزود:  تحقیقات برای دستگیری متهم با تقویت گشت‌های محسوس و نامحسوس در مناطق آسیب پذیر آغاز تا این که یکی از تیم‌های انتظامی  متهم را در حالی پرسه زنی در اطراف خودرو‌های پارک شده در محدوده خیابان ۱۷ شهریور مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه وی را در حال سرقت به دام انداختند.

وی گفت: متهم که اعتیاد به موادمخدر دارد پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی‌های به عمل آمده به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو‌های پژو در سطح شهر مشهد و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: تحقیقات برای دستگیر مالخر موردنظر و کشف دیگر جرایم احتمالی با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • هکر حرفه‌ای حساب‌های بانکی در اشنویه دستگیر شد