Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-08@19:20:02 GMT

جایگاه های دام در بشرویه سم پاشی شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۶۴۳۱

جایگاه های دام در بشرویه سم پاشی شد

خراسان جنوبی_ مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان بشرویه گفت :با هدف خدمت رسانی به دامداران شهرستان بشرویه رزمایش خدمت با مشارکت گروه جهادی شهید علی نژاد نسبت به واکسیناسیون رایگان دام وطیور و خدمات درمان ،آموزشاقدام شد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین سید حمیدعبدی  اعلام کرد:  این طرح به مدت سه روز و با همکاری مدیریت جهاد کشاورزی ، بسیج سازندگی، امور عشایر ،صندوق بیمه محصولات کشاورزی وشبکه دامپزشکی شهرستان بشرویه  در قالب طرح جهادی و خدمات رسانی به دامداران زحمتکش شهرستان اجرا شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول شبکه دامپزشکی بشرویه؛   با بیان اینکه در این طرح دام های سبک علیه بیماری آبله و بروسلوز (تب مالت) وهمچنین طیور بومی بر علیه بیماری نیوکاسل وآنفولانزا به صورت رایگان واکسیناسیون شده اند، افزود: کمک به توسعه دامپروری، شناسایی، جلوگیری از شیوع و مقابله با بیماری‌های دامی، آموزش روستاییان، ارائه خدمات رایگان در راستای حفظ و صیانت از سرمایه‌های دامی و تأمین امنیت غذایی از اهداف این اردوی جهادی می باشد.

عبدی همچنین افزود: در طرح مذکور که در روستاهای نیگنان ،کرند ومشاع اسلام اباد  شهرستان بشرویه  اجرایی شد ؛ تعداد ۲۴۰۰ راس دام سبک  علیه بیماری آبله وبروسلوز و  تعداد  ۱۲۸۶قطعه طیور بومی واکسینه شدند .

وی از عملیات سم پاشی برای  تعداد ۱۸۵۰راس دام و۱۴۰۰۰متر جایگاه دامداری  خبر داد و گفت : در این رزمایش سه روزه  عملیات آموزش چهره به چهره برای ۱۵۰نفر از دامداران  شهرستان نیز برگزار و سایر دستگاههای مربوطه نیز خدمات شایسته ای به دامداران ارائه کردند

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بشرویه کارگاه آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۶۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش هلال احمر در توسعه اجتماعی ستودنی است

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی عصر سه شنبه در جمع امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان دشتی اظهار داشت: از فعالیت‌ها و اقدامات جمعیت هلال احمر شهرستان در همه زمینه‌ها تقدیر می‌شود.

فرماندار دشتی با اشاره به جایگاه هلال احمر افزود: هلال احمر به عنوان مجموعه برخواسته از جامعه و همراه مردم در چارچوب خدمات دهی دولت به مردم از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

بحرانی نقش هلال احمر در زمان سیل و زلزله را مهم عنوان کرد و بیان کرد: هلال احمر در مواقع بحران به خوبی ایفای نقش می‌کند.

وی اضافه کرد: نقش هلال‌احمر در توسعه اجتماعی مهم و کارآمد است و وابسته به هیچ جریان و گروه سیاسی نیست.

وی ادامه داد: حضور هلال احمر در بین اقشار مختلف جامعه ستودنی است.

بحرانی خاطر نشان کرد: در زمان کرونا هلال احمر نقش ارزشمندی در ریشه کن کردن این بیماری در سطح جامعه داشته باشد.

وی یادآور شد: نقش هلال احمر در توسعه اجتماعی و حفظ سلامت جامعه ستودنی است.

بحرانی بیان کرد: جایگاه و ظرفیت هلال احمر در بین مردم تبیین شود و جمعیت هلال احمر به عنوان جایگاه مردمی در مدیریت بحران همیشه سرآمد است

کد خبر 6099883

دیگر خبرها

  • افتتاح طرح‌های بسیج سازندگی در بشرویه
  • هشدار برای شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در گاو شیری
  • درمان ضد انگلی بیش از ۹ هزار راس دام سبک در اندیمشک
  • هشدار شبکه دامپزشکی گناباد در خصوص بیماری تب سه روزه گاوی
  • خدمات صندوق صعب‌العلاج برای بیماران تالاسمی
  • نقش هلال احمر در توسعه اجتماعی ستودنی است
  • آغاز عملیات سم‌پاشی شبانه درختان منطقه ۱۲ اصفهان
  • ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر
  • واکسیناسیون بیش از ۷۰ هزار راس دام علیه بیماری آبله در هفتکل
  • واکسیناسیون رایگان بیش از ۱۰ هزار راس دام در بافق