Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزارت خارجه روسیه با انتقاد از تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا برای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران گفت که واشنگتن تلاش می‌کند تا تنش‌ها با ایران را افزایش دهد.به گزارش بلاغ، «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر خارجه روسیه  در واکنش به تصمیم کاخ سفید برای اعمال تحریم‌های جدید علیه جمهوری اسلامی ایران گفت که واشنگتن عامدانه به تنش‌ها با تهران دامن می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریابکوف با بیان اینکه آمریکا عمداََ تنش‌ها با ایران را افزایش می‌دهد، توضیح داد: «تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، غیرقانونی، مخرّب و خطرناک است».

به نوشته خبرگزاری «اینترفکس» وی ضمن انتقاد از رویکرد آمریکا در قبال ایران و افزایش فشارهای اقتصادی، تصریح کرد: «تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تداوم مسیر افزایش تنش‌ها است».

معاون وزیر خارجه روسیه همچنین افزود: «آمریکا به جای اینکه خواستار گفت‌وگو با ایران باشد، تحریم‌های جدید بر آنها اعمال می‌کند. مسکو و شرکایش با تحریم‌های آمریکا علیه ایران مقابله می‌کنند».

«دونالد ترامپ» شامگاه شنبه طی پیامی در صفحه شخصی توئیتر خود گفت روز دوشنبه (امروز) تحریم‌های بیشتری علیه ایران اعمال می‌کند (+). «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا نیز روز گذشته با تایید این خبر، گفت واشنگتن در تلاش است تا از رشد اقتصاد ایران جلوگیری کرده و راه‌های دور زدن تحریم‌ها را مسدود کند.

نشریه «وال‌استریت ژورنال» نیز امروز به نقل از یک مقام نزدیک به خزانه‌داری آمریکا گزارش داد که در بین محدودیت‌های جدیدی که قرار است آمریکا علیه ایران اعلام کند، احتمالا تحریم کانال ویژه مالی اروپا با ایران موسوم به «اینستکس» نیز وجود داشته باشد. (جزئیات بیشتر)

روزنامه «واشنگتن‌پست» نیز چندی پیش در گزارشی با بیان اینکه از نظر اروپا، آمریکا مقصر تنش‌های کنونی در روابط با ایران است، به نقل از مقامات کاخ سفید نوشته بود که احتمال دارد هر نهاد اروپایی که برای دورزدن تحریم‌ها ایجاد شود، تحت تحریم‌های واشنگتن قرار بگیرد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۶۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران

وزارت خزانه‌داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید علیه ۶ شخص و نهاد در ارتباط با ایران خبر داد.

به گزارش ایسنا، وزارت خزانه‌داری آمریکا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ۴ شخص و ۲ نهاد را در ارتباط با ایران در لیست تحریم‌های خود قرار داده است.

این تحریم‌ها به بهانه دخیل بودن این اشخاص و نهادها در حملات سایبری به سازمان‌های دولتی ایالات متحده اعمال شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واشنگتن‌پست: تحریم ایران برای آمریکا دشوار است جریمه مایکروسافت به دلیل نقض تحریم‌ ایران

دیگر خبرها

  • چین: هیچ کشوری حق دخالت در روابط مسکو و پکن را ندارد
  • مسکو: تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان در اولویت اهداف نظامی خواهد بود
  • ریابکوف: هدف بلینکن تضعیف روابط روسیه و چین است
  • مخالفت هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • واکنش هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید
  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران
  • اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران