Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@11:36:22 GMT

76 کیلوگرم مواد مخدر در پارس آباد کشف شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۶۷۹۷

76 کیلوگرم مواد مخدر در پارس آباد کشف شد

به گزارش ایرنا، علی علایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در این مدت بیش از چهار هزار قرص روانگردان کشف شده و ۵۰ نفر هم دستگیر شدند.

او اظهار داشت: امسال ۱۵۵ معتاد در کمپ های ترک اعتیاد این شهرستان تحت درمان قرار گرفتند که از این تعداد ۲۵ نفر متجاهر با هزینه دولتی بستری و از خدمات رایگان دولتی برخوردار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برای ۱۵ نفر از افراد واجد شرایط که از دام اعتیاد رها یافته اند نیز وام اشتغالزایی در سال ۹۷ اعطا شده که در سال ۹۸ نیز به همین تعداد وام کم‌بهره دولتی اعطا خواهد شد.

او افزود: در امر پیشگیری از اعتیاد در قالب ۳۲ تیم برای پیشگیری از مواد مخدر در تمامی سطوح و بخش ها آموزش داده شده و در هشت مدرسه نیز طرح پیشگیری از آسیب های اجتماعی برگزار شد.

رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان پارس آباد در ادامه بر لزوم آگاهی بخشی و آثار زیان بار مصرف مواد مخدر تاکید کرد و گفت: در کنار فقر، آلودگی محیط زیست و تهدیدات هسته ای چهارمین عامل اصلی بحران در دنیا مصرف مواد مخدر است که به یکی از منکرات در جامعه تبدیل شده است.

وی همچنین افزود: اولین اولویت در این شهرستان پیشگیری از آسیب های اجتماعی بویژه در حوزه مبارزه با مواد مخدر است و موفقیت در این زمینه بدون شک استفاده از ظرفیت های مردمی و استفاده از رویکرد اجتماعی در مقابله با این معضل خانمان سوز می باشد.

پارس آباد مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

۶۰۱۸/‏۶۰۱۶

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۶۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛فرمانده انتظامی خرم آبادگفت:در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و سوداگران مرگ در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ نبی اله قاسمی افزود:مآموران انتظامی اين شهرستان پس از شناسایی با هماهنگی قضایی ۱۱ سوداگر مرگ را دستگير  کردند.
وی گفت:در بازرسی از مخفيگاه این سوداگر مرگ هشت کيلو و ۱۰۹ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف ، ۲۷ معتاد متجاهر جمع آوری و تحويل مراکز ترک اعتياد شدند.

دیگر خبرها

  • بیش از ۶ هزار نفر در فرایند برگزاری دور دوم انتخابات مشارکت دارند
  • شناسایی ۱۸۵ هزار نفر واجد شرایط در حوزه انتخابیه شمال اردبیل
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • صادرات سیر پارس‌آباد به روسیه و آذربایجان
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • بردن گیاهان دارویی و مواد اسیدی به عربستان ممنوع است