Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدر خوش نیت روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متولی اصلی برخورد با اصناف فاقد مجوز، اتاق اصناف و اتحادیه های مربوطه می باشند و همکاری مردم در این زمینه نیز بسیار اهمیت دارد.

وی شمار واحدهای صنفی دارای مجوز در مشهد را ۱۲۰ هزار واحد عنوان کرد و اظهار داشت: حاشیه شهر و روستاهای حریم مشهد محل اصلی فعالیت مشاورین املاک فاقد مجوز است و مهمترین عامل رشد این نوع فعالیتها تقاضا و مراجعه مردم به این اماکن می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مهر و موم کردن واحدهای فاقد مجوز مشاورین املاک در حاشیه شهر را برای مقابله با اینگونه تخلفات ناکافی دانست و گفت: در صورتی که مردم مراجعه به این واحدهای صنفی را منوط به داشتن مجوز قانونی نمایند، واحدهای فاقد مجوز خود به خود حذف می شوند.

خوش نیت، شمار ساکنین حاشیه شهر مشهد را یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر عنوان کرد و افزود: مشاورین املاک فاقد مجوز بستر بروز بسیاری از آسیبها و مشکلات قانونی و اجتماعی برای مردم به ویژه در حاشیه شهر مشهد هستند.

نیمی از واحدهای صنفی خراسان رضوی در شهرستان ۳.۵ میلیون نفری مشهد قرار دارند.

۳۳۲۱ / ‏‬ ۶۰۵۳

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۷۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاههای نظارتی شناسایی شد.   محسن صیادی عصر چهارشنبه افزود: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف ها بود.   مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاههای ذیصلاح قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک اردبیل
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد